„XPeng“ pristatė naują elektrinį sedaną su judančiu ekranu ir vos 10 minučių trunkančiu įkrovimu

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

„XPeng“ pristatė naują elektrinį sedaną su judančiu ekranu ir vos 10 minučių trunkančiu įkrovimu

Kinijos elektromobilių rinka yra viena konkurencingiausių pasaulyje. Vartotojai čia yra išrankūs, technologijomis besidomintys ir į kokybę orientuoti. Tad kiekvienas naujas modelis, siekiantis pritraukti jų dėmesį, turi pasiūlyti ne tik inovatyvų dizainą, bet ir technologiškai pažangias funkcijas. Būtent tokiu keliu žengia atnaujintas „XPeng P7“ sedanas, kuris pristatytas su įspūdingu funkcijų rinkiniu ir jau nuo pat pirmos dienos susilaukė milžiniško susidomėjimo.

Vos tik pasirodžius oficialiam pristatymui, „XPeng“ pradėjo išankstinius užsakymus ir jau pirmąją dieną gavo net 10 tūkstančių paraiškų. Nors užstatai nėra dideli, toks skaičius rodo, kad pirkėjus sužavėjo išmanus funkcijų derinys, įkrovimo greitis ir naujas dizainas. 

Naujasis „XPeng P7“ išsiskiria ženkliai atnaujintu dizainu. Gamintojas šį stilių vadina „Xmart Face“, tai priekyje dominuoja ištisinė šviesos juosta ir vertikalūs apšvietimo elementai, kurie kartu sukuria H formos šviesų parašą. Tokia pati kompozicija kartojama ir gale. Automobilio ilgis siekia daugiau nei penkis metrus, konkrečiai 5017 mm, plotis 1970 mm, aukštis 1427 mm, o ratų bazė 3008 mm. 

Ypač akcentuojamas aerodinamiškumas, tai pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,201, todėl šis modelis patenka tarp aerodinamiškai efektyviausių elektromobilių. Tokia forma leidžia pasiekti didesnį nuvažiuojamą atstumą bei sumažinti energijos sąnaudas. Kiti dizaino elementai, tokie kaip juodi A statramsčiai, sukuria „plaukiančio stogo“ įspūdį, o galinis išvažiuojantis spoileris padidina stabilumą dideliu greičiu.

Salono technologijos, tai judantis ekranas ir papildyta realybė

Viduje „XPeng“ pristato taip vadinamą „Technologijų salą“, tai minimalistinis, švarus ir modernus prietaisų skydelio dizainas, kuriame pagrindinis dėmesys sutelktas į ekranus. Ryškiausias elementas, 15,6 colio centrinis valdymo ekranas, kuris fiziškai juda. 

Jis gali pasisukti 25 laipsnių kampu į kairę arba dešinę bei pakrypti aukštyn ar žemyn. Tokiu būdu jis prisitaiko prie vairuotojo ar keleivio pagal balsinius ar gestų komandas.

Be to, priešais vairuotoją sumontuotas net 87 colių papildytos realybės priekinis ekranas „AR-HUD“, kuris svarbiausią informaciją projektuoja tiesiai ant priekinio stiklo. Durų panelėse įmontuoti jautrūs lietimui skirti paviršiai „Touch Pad“ pakeičia įprastus mygtukus, pavyzdžiui, piršto prisilietimu galima atidaryti daiktadėžę ar reguliuoti sėdynės šildymą.

Technologinė šerdis, tai dirbtinis intelektas ir našūs lustai

Visas šis įspūdingas funkcionalumas pagrįstas galingu skaičiavimo branduoliu. „XPeng P7“ komplektuojamas su keturiais pagrindiniais procesoriais: trys iš jų yra „XPeng“ sukurti lustai „Turing AI“, ketvirtasis, „Qualcomm Snapdragon 8295P“. Du „Turing“ lustai skirti pažangiai vairavimo pagalbos sistemai, o likę du valdo išmaniųjų funkcijų darbą salone.

Galiniai keleiviai taip pat nelieka nuskriausti, jiems skirta 8 colių pramogų sistema, įmontuota už centrinės konsolės. Sėdynės atloštos 30 laipsnių kampu, užtikrinant patogų sėdėjimą. Bagažo skyrius prasideda nuo 631 litro ir išauga iki 1929 litrų, kai nulenkiamos galinės sėdynės.

Galia, nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimas

Pirkėjai gali rinktis tarp galiniais ratais varomo modelio, kurio galia siekia 270 kW, ir visų varomų ratų versijos, kurios bendra galia siekia 437 kW. Modeliai komplektuojami su dviem skirtingomis baterijomis, 74,9 kWh „LFP“ arba didesne 92,2 kWh ličio ternarine baterija.

Pagal Kinijoje taikomą „CLTC“ matavimo ciklą, standartinė versija gali nuvažiuoti iki 702 kilometrų, ilgo nuotolio versija, net iki 820 km, o visų varomų ratų modelis iki 750 km. Net jei atimame apie 20 procentų dėl realių sąlygų skirtumo, tai vis tiek yra labai geri rezultatai šios klasės elektromobiliui.

Tačiau didžiausia naujovė yra įkrovimo sparta. Visi modeliai palaiko „5C“ supergreito įkrovimo technologiją. Didžiausia įkrovimo galia, net 486 kW, o tai leidžia vos per 10 minučių papildyti iki 512 kilometrų nuotolio. Įkrovimas nuo 10 iki 80 procentų trunka tik apie 11 minučių, kas kardinaliai sumažina laukimo laiką kelionėse.

Kinijoje norint pateikti išankstinį užsakymą užtenka simbolinio11 eurų užstato, kuris vėliau paverčiamas 360 eurų nuolaida galutinei kainai. Pristatymas numatytas jau šį mėnesį. „XPeng P7“ neabejotinai ne tik dar vienas elektromobilis, bet pilnavertė, technologiškai pažangi platforma, pasiruošusi konkuruoti su stipriausiais šios rinkos žaidėjais.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas