Naujovė, taupanti ūkininkų laiką, jau vykdoma išankstinė registracija į Klaipėdos ir Rygos uostų terminalus

Pranešimas spaudai
Paskelbta

Naujovė, taupanti ūkininkų laiką, jau vykdoma išankstinė registracija į Klaipėdos ir Rygos uostų terminalus

Grūdų supirkimas sezono metu ūkininkams neretai tampa nesibaigiančiu laukimu eilėse. Nuo šiol ūkininkai, norintys pristatyti grūdus į jūros uostų Klaipėdoje ir Rygoje terminalus bei į biodyzelino gamintoją „Mestilla“, turi galimybę registruotis iš anksto ir pasirinkti sau tinkamą laiką. Skaičiuojama, kad naujovę pristačiusi bendrovė AB „Linas Agro“ tokiu būdu vien javapjūtės piko metu leido klientams sutaupyti daugiau negu 4 tūkst. darbo valandų.  

„Linas Agro“ Logistikos ir infrastruktūros direktoriaus Arūno Strazdo teigimu, eilės grūdų supirkimo sezono metu ankstesniais metais susidarydavo praktiškai visuose uostų terminaluose. Statistika rodo, kad ūkininkai, atveždami grūdus sezono metu, eilėse uoste gali prastovėti  apie 4–5 valandas, o vien javapjūtės sezonu į uostus priimama apie 10 tūkst. automobilių.  

„Turėjome tikslą sumažinti laukimo laiką uosto terminale du kartus, o idealiu atveju – visiškai panaikinti prastovas. Sprendimo esmė gana paprasta – klientas arba jo samdomas vežėjas „Linas Agro“ savitarnoje iš anksto registruojasi, kada atvyks į uostą. Jei atvyksta laiku – jį priimame be eilės ir jam nebereikia laukti bendroje transporto eilėje“, – aiškina A. Strazdas.

Šiemet toks sprendimas buvo pristatytas Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje „BEGA“ ir Rygos „KS Terminale“.

„Matome, kad du trečdaliai grūdus į uostą pristatančių vežėjų atvyksta laiku ir šio autotransporto aptarnavimas uoste sutrumpėjo daugiau negu du kartus, o vidutinis laikas nuo atvykimo į aikštelę iki išvažiavimo iš teritorijos nukrito iki mažiau negu dviejų valandų“, – pasakoja „Linas Agro“ Logistikos ir infrastruktūros direktorius.

Anot jo, vien javapjūtės piko metu toks sprendimas leido sutaupyti daugiau nei 4 tūkst. transporto ir darbuotojų darbo valandų.  

„Kompanija „BEGA“ jau keletą metų nuosekliai investuoja ir vysto autotransporto priėmimo infrastruktūrą. Esame įrengę specialia dedikuotą grūdus į uostą atgabenančių sunkvežimių sukaupimo aikštelę, įdiegę elektroninę transporto registravimo sistemą, kuri leidžia reguliuoti srautus ir išvengti miesto gatvių apkrovimo net ir pikiniais laikotarpiais. Džiaugiamės, kad mūsų ilgamečiai partneriai „Linas Agro“ įžvelgė tame vertę ir, skiriant papildomų investicijų, mums pavyko integruoti mūsų sistemas taip, kad naudą pajustų visos procese dalyvaujančios pusės“, – sako kompanijos „BEGA“ generalinis direktorius Laimonas Rimkus.

Mato informaciją realiuoju laiku

„Linas Agro“ savitarnoje ūkininkai gali iš anksto užpildyti reikalingą informaciją, kad pristatymo procesas būtų kuo paprastesnis ir greitesnis. Jie gali rinktis vieną iš penkių pristatymo vietų: Klaipėdos jūrų krovinių kompaniją „BEGA“, Vakarų laivų gamyklos (VLG) įmonę „Vakarų krova“, biodyzelino gamintoją „Mestilla“ bei Rygos uostų terminalus „Strek terminal“ ir „KS Terminal“.

Be to, iš anksto užsiregistravę ūkininkai savitarnos sistemoje realiuoju laiku mato informaciją apie priimtą grūdų svorį, reiso būseną, taip pat – grūdų kokybės duomenis.

„Tikime, kad ši naujovė ūkininkams leis geriau planuoti savo procesus ir taupyti brangų laiką. Jeigu šį sezoną matysime, kad tokia praktika pasiteisina, ateityje įdiegsime išankstinę registraciją ir savo didžiuosiuose elevatoriuose“, – sako A. Strazdas.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas