Prisijunkite
Prisijunkite
„Apple“ yra nepriklausoma įmonė, kurianti beveik visas savo įrenginiuose naudojamas dalis. Tai suteikia jiems aiškų pranašumą prieš konkurentus. „Apple“ negamina savo dalių, o bendradarbiauja su specializuotomis įmonėmis, tokiomis kaip TSMC.
JAV technologijų bendrovė savo asortimente turi įvairiausių produktų, o tarp jų – ir planšetiniai kompiuteriai. Galima būtų manyti, kad pigiausias „iPad“ yra geriausiai parduodamas „Apple“ modelis. Bet ne. Iš tikrųjų yra priešingai.
Neseniai paskelbtoje naujoje CIRP ataskaitoje teigiama, kad geriausiai parduodamas „iPad“ yra „iPad Pro“. Antrąjį šių metų ketvirtį „iPad Pro“ pardavimai sudarė 43 proc. visų gamintojo planšetinių kompiuterių pardavimų ir užėmė lyderio poziciją.
Antroje vietoje, kaip matote, buvo standartinis „iPad“ su 35 proc. pyrago, po jo sekė „iPad Air“ su 12 proc. ir „iPad mini“ su 10 proc. Lyginant su praėjusių metų antrojo ketvirčio rezultatais, „iPad Pro“ populiarumas išaugo 5 proc., standartinio „iPad“ dalis nepakito, o „iPad Air“ ir „iPad mini“ dalys sumažėjo, kad užleistų vietą dar didesniam „iPad Pro“ pardavimui.
Tiesa, tam įtakos galėjo turėti vienas paprastas faktas. Naujieji „iPad Pro“ modeliai buvo pradėti pardavinėti gegužės mėnesį, t. y. antrojo ketvirčio viduryje, ir tai akivaizdžiai turėjo įtakos šiems skaičiams. Kita vertus, tuo pačiu metu pasirodė ir nauji „iPad Air“ modeliai, kurių, atrodo, niekas nenori.
CIRP ekspertai tikisi, kad „iPad“ rinkos dalis stabilizuosis dar per vieną ar du ketvirčius, tada ir sužinosime, ar „iPad Pro“ šuolis buvo tik riboto laikotarpio reiškinys, pagrįstas naujausios kartos modelių išleidimo laiku.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti