Nuo šaltų skambučių iki lentynų degalinėse: kaip smaližių imperija užkariavo Baltijos rinką

Pranešimas spaudai , 2025-05-27, 07:54
0
Nuo šaltų skambučių iki lentynų degalinėse: kaip smaližių imperija užkariavo Baltijos rinką

Po sėkmingo pardavimų starto šių metų sausį Latvijos „Circle K“ parduotuvėse, kovą prijungus Estijos tinklą, bendrovė „Konfesta“, valdanti tarptautinį mažmeninės prekybos tinklą „Candy POP“, toliau stiprina savo pozicijas Baltijos regione. Nuo šiol rinktinių saldumynų, užkandžių ir gėrimų tiekėja aprūpins per 200 degalinių tinklo parduotuvių visose Baltijos šalyse.

„Tai, kas beveik prieš dvejus metus prasidėjo nuo šaltų skambučių ir nedrąsių bandymų, šiandien tapo tvirta ir produktyvia partneryste. Ši plėtra aiškiai rodo, kad keičiasi požiūris į tai, kokių užkandžių galima tikėtis degalinėje, ir kokie produktai šiandien gali būti patrauklūs Baltijos regiono vartotojams. Tradicijas lentynose keičia globalios tendencijos“, – sako Dovydas Juškys, „Candy POP“ bendraįkūrėjas ir grupės vadovas.

„Nuolat stebime savo klientų elgseną ir matome aiškią tendenciją – pirkėjai yra smalsūs, atviri naujovėms, noriai išbando įdomius, rinkoje aktualius produktus. Todėl džiaugiamės galėdami pristatyti naujo partnerio produktus ir Lietuvos degalinėse. Tai dar vienas žingsnis plečiant mūsų siūlomą asortimentą ir siekiant, kad kiekvienas klientas rastų tai, kas atitinka jo poreikius bei šiuolaikines vartojimo tendencijas“, – dalijasi „Circle K“ degalinių tinklo generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

Svarbu identifikuoti ne šiandienos, o rytdienos „hitus“

Šiuolaikiniai vartotojai daug laiko praleidžia skaitmeniniame pasaulyje, kur produktų tendencijos formuojasi greičiau nei bet kada anksčiau. Internetas, ypač socialinių tinklų platformos, tokios kaip „TikTok“, tapo galingu įrankiu, skatinančiu naujų skonių ir produktų populiarumą. Vienas vaizdo įrašas gali per naktį sukelti milžinišką tam tikro užkandžio ar gėrimo paklausą visame pasaulyje. Tačiau, pasak Dovydo Juškio, svarbu žinoti ne tik šiandienos žvaigždes, bet ir iš anksto identifikuoti rytdienos geidžiamiausius.

„Greitai atsivežti populiarų, visame pasaulyje geidžiamą produktą tuo metu, kai jo nori visi – beveik neįmanoma. Todėl mūsų darbas yra iš anksto identifikuoti tendencijas ir tiekimu pasirūpinti dar iki tol, kol susidomėjimas pasiekia piką,“ – priduria Dovydas Juškys.

Asortimentas skiriasi

Pasak Dovydo Juškio, pardavimų sėkmę lemia ne tik aktualus prekių asortimentas, bet ir tinkamas jo pritaikymas konkrečiai pardavimo vietai. „Latvijos degalinėse mūsų suformuotas produktų portfelis pasiteisino puikiai, tačiau tai nereiškia, kad tą pačią strategiją taikome visose šalyse. Kiekvieną kartą ieškome individualių sprendimų, užuot visur rikiavę tuos pačius prekių ženklus. Jei matome, kad skirtingi tos pačios kategorijos produktai turi panašų potencialą, visada skatiname variacijas,“ – tvirtina Dovydas Juškys.

„Candy POP“ didmeninės prekybos modelis grįstas nuolatine rinkos analize ir lanksčiais sprendimais. Bendrovė valdo 33 mažmeninės prekybos parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje, kurios veikia ir kaip produktų testavimo platformos. Tai leidžia įmonei iš anksto įvertinti paklausą ir didmeninėje rinkoje pasiūlyti tik geriausiai parduodamus produktus. Šiuo metu „Candy POP“ didmeninės prekybos tinklą sudaro daugiau nei 20 skirtingų mažmeninės prekybos tinklų, kurie kartu apima apie 3000 pardavimo vietų (POS).

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas