Prisijunkite
Prisijunkite
Gana daug „iPhone“ naudotojų, ypač šiltu metų laiku, skundžiasi jog jų telefonas neprisijungia prie Wi-Fi tinklo. Kai kurių naudotojų telefonai prisijungia, tačiau telefonas periodiškai nuo Wi-Fi tinklo atsijunginėja.
Viena šios problemos priežasčių — perkaitęs Wi-Fi lustas. Tačiau jis nėra vienintelė priežastis dėl kurios telefonas negali prisijungti prie Wi-Fi ar nuo tinklo atsijunginėja.
Priežasčių susijusių su prisijungimo prie Wi-Fi problemomis yra visa galybė. Pradedant nuo paprastų, tokių kaip per didelis nutolimas nuo maršrutizatoriaus, „Airplane“ režimas ar tiesiog silpnas signalas. Tačiau ši problema gali būti iššaukta ir kitokių priežasčių: programinės įrangos sutrikimai, problemos su maršrutizatoriaus antena ar pačiu maršrutizatoriumi. Neretai ir „iPhone“ antenos gedimas gali būti priežastimi neleidžiančia prisijungti prie belaidžio tinklo.
Norint išsiaiškinti problemos priežastį reikėtų išbandyti žemiau parašytus veiksmus ir taip susiaurinti galimų priežasčių sąrašą.
Prisijungimo prie Wi-Fi problemos sprendimas
Kadangi „iPhone“ neprisijungimo prie Wi-Fi tinklo priežasčių gali būti daug — žemiau pateiksiu sąrašą galimų problemos sprendimo būdų, kurie gali padėti šią problemą išspręsti.
Natūralus, pirmasis žingsnis kurio turėtumėte imtis šiai problemai spręsti yra pabandyti perkrauti Wi-Fi prisijungimą. Telefono nustatymuose išjunkite Wi-Fi > palaukite keletą sekundžių ir vėl įjunkite Wi-Fi. Prisijungimo prie Wi-Fi tinklo problemos priežastimi gali būti ir paprasčiausias IP adresų tinkle konfliktas. Prisijungimo inicijavimas iš naujo, tokiu atveju, problemą turėtų išspręsti.
Nors gali skambėti ir keistai, ir ne iš karto į galvą toks problemos sprendimo žingsnis gali ateiti į galvą, tačiau Bluetooth gali būti problemos sukėlėjas. Šios dvi funkcijos gali konfliktuoti tarpusavyje. Išjunkite Bluetooth „iPhone“ ir pabandykite prie Wi-Fi tinklo prisijungti esant išjungtam Bluetooth.
Kaip bebūtų keista, tačiau nemaža dalis su šia problema susiduriančių „iPhone“ naudotojų yra tie, kas pamiršo jog savo telefone yra aktyvavę skrydžio režimą (Flight mode).
Įjungiant skrydžio režimą Wi-Fi prisijungimas išjungiamas. Žinoma, Wi-Fi galima aktyvuoti ir įgalinus skrydžio režimą, tačiau tai padaryti reikia atskirai. Išjungus „Airplane“ režimą, tokiems „iPhone“ naudotojams gyvenimas vėl teka įprasta erdve, nes jie ir vėl gali prisijungti prie Wi-Fi tinklo.
„iOS 9“ atsirado „Wi-Fi Assist“ funkcija, kurios paskirtis užtikrinti stabilų automatinį prisijungimą prie interneto. Tačiau, jei Wi-Fi prisijungimas per lėtas ar signalas per silpnas — „Wi-Fi assist“ funkcija gali automatiškai perjungti prieigą prie interneto per mobiliuosius duomenis, kurie taip pat toje situacijoje veikia prastai.
Pabandykite išjungti „Wi-Fi assist“ funkciją. Tai padaryti galite atidarę „Settings“ aplikaciją, paspaudę ant „Mobile Data“ (arba „Cellular“) ir ekrano pačioje išjungdami „WiFi Assist“ funkciją .
Jei aukščiau išvardinti būdai nepadeda išspręsti problemos — perkraukite savo „iPhone“ jį išjungę palaukite apie 30 sekundžių ir tada vėl įjunkite. Kartais telefono perkrovimas galėtų būti ir vienu pirmųjų problemos, ir ne tik šios, sprendimo būdų.
Jei jau „iPhone“ perkrovėte ir prisijungimo prie „Wi-Fi“ tinklo problema išliko — perkraukite maršrutizatorių. Išjungę maršrutizatorių, taip pat kaip ir „iPhone“ perkrovimo atveju — palaukite 30 sekundžių iki vėl jį įjungsite.
Išjunkite geolokacijos nustatymo paslaugą
Šis metodas padėjo gana dideliam su prisijungimo prie Wi-Fi problema susidūrusiems „iPhone“ naudotojams. Jei atlikote aukščiau paminėtus veiksmus ir problema tebeegzistuoja — išjunkite geolokacijos nustatymo paslaugą Wi-Fi prisijungimui. Tai padaryti galite:
Jei vis dar grumiatės su problema — pamirškite tinklo prie, kurio nepavyksta prisijungti nustatymus:
Atėję iki šio žingsnio pasirinkimo turime ne taip jau ir daug — beliko vienas neišbandytas žingsnis. Turėkite omenyje, kad atlikus žemiau parašytus žingsnius, telefonas pamirš visus visų Wi-Fi tinklų nustatymus bei mobilaus ryšio, VPN ir APN nustatymus.
Klaidos programinėje įrangoje gali būti įvairių įrenginio nesklandaus veikimo priežasčių. Jei jūsų „iPhone“ įdiegta ne naujausia stabili (ne beta) „iOS“ operacinės sistemos versija — atnaujinkite sistemą.
Prasto Wi-Fi veikimo ar visiško neveikimo „iPhone“ priežasčių gali būti tikrai daug ir aukščiau parašyti patarimai turėtų padėti.
Paskutinis žingsnis, jei problema tebeegzistuoja, prieš „iPhone“ nešant į servisą yra atstatyti jame gamyklinius nustatymus ir prieš atstatant duomenis iš atsarginės duomenų kopijos (kurią žinoma pasidarėte prieš duomenis ištrindami iš telefono) pabandykite ar veikia Wi-Fi. Jei neatstačius duomenų prisijungimas veikia, o juos atstačius vėl pradeda strigti ar neveikia visai — greičiausiai problemos priežastimi yra kokia nors aplikacija.
Jei Wi-Fi neveikia ir atstačius gamyklinius nustatymus „iPhone“ ir neatstačius duomenų — pasirauskite stalčiuje ieškodami pakaitinio telefono ir žygiuokite į autorizuotą „Apple“ servisą.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti