Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Automobilių rinkos revoliucija Europoje: „Xiaomi“ plėtra nebesustabdoma, pasakė, kada atvyks į Europą
Europos elektromobilių rinka jau dabar yra itin konkurencinga. Čia rungiasi ne tik specializuoti gamintojai, tokie kaip „Tesla“ ir BYD, bet ir ilgametę patirtį turinčios automobilių kompanijos. Vis dėlto „Xiaomi“ nebijo iššūkių ir patvirtino, kad nuo 2027 metų pradės siūlyti savo elektromobilius Europoje.
Dar prieš mažiau nei dvejus metus „Xiaomi“ automobilių padalinys buvo tik ambicingas planas. Šiandien tai jau pilnavertis gamintojas, kuris Kinijoje sparčiai plečiasi ir pelno daugybę gerbėjų. Pirmieji du modeliai, „SU7“ sedanas ir „YU7“ visureigis, sulaukė itin palankaus įvertinimo.
Paklausa tokia didelė, kad kai kuriems pirkėjams automobilio tenka laukti daugiau nei metus. Tokio susidomėjimo rezultatas, tai įspūdingi pardavimų skaičiai. Vien per antrąjį šių metų ketvirtį „Xiaomi“ pristatė daugiau kaip 81 tūkstantį elektromobilių naujiems savininkams.
Per pirmuosius šešis 2025 metų mėnesius bendras parduotų automobilių kiekis pasiekė 157 tūkstančius.
Kinijos milžinės plėtra į Europą
Turėdama tvirtą pagrindą Kinijoje, kompanija jau ruošiasi plėtrai. „Xiaomi“ prezidentas Lu Weibing patvirtino, kad pirmasis globalios strategijos žingsnis bus Europa. Nuo 2027 metų šis prekių ženklas įžengs į žemyną ir pradės konkuruoti su garsiausiais elektromobilių gamintojais.
Nors dar nepatvirtinta, kurie modeliai pasieks Europą pirmieji, manoma, kad „SU7“ ir „YU7“ tikrai bus siūlomi pirkėjams. Be to, kompanija kuria ir trečiąjį modelį, tai „YU9“. Tai didelis visureigis su papildomo nuotolio jėgaine, kurioje derinamas 1,5 litro turbininis variklis ir du elektros motorai.
Kad plėtra būtų sėkminga, „Xiaomi“ steigia tyrimų ir plėtros centrą Europoje. Kompanija aktyviai samdo specialistus iš šio žemyno automobilių pramonės. Tarp jų Rudolfas Dittrichas, turintis patirties BMW ir „Formulės 1“ komandose „Williams“ bei „Sauber“. Jam talkina ir kiti buvę BMW inžinieriai, tarp jų Dusan Sarac bei Jannis Hellwig. Tai rodo, kad „Xiaomi“ rimtai siekia kurti automobilius, pritaikytus europiečių poreikiams ir kelių sąlygoms.
Automobilių gamyba yra daug brangesnė nei išmaniųjų telefonų kūrimas. „Xiaomi“ automobilių padalinys paskutinį ketvirtį patyrė apie 300 milijonų juanių, tai yra maždaug 35 milijonų eurų nuostolį. Tačiau kompanijos įkūrėjas Lei Jun išlieka optimistiškas ir prognozuoja, kad nuo 2025 metų antrosios pusės šis padalinys jau taps pelningas, nes gamybos mastai nuolat auga.
Ką tai reiškia pirkėjams Europoje?
Vairuotojams ši naujiena yra gera žinia. Didesnė konkurencija reiškia daugiau inovacijų ir palankesnes kainas. Artėjant 2027 metams galima tikėtis, kad „Xiaomi“ elektromobiliai taps vis dažnesniu vaizdu Europos gatvėse.
Šis žingsnis gali tapti itin reikšmingu tiek pačiai kompanijai, tiek visai rinkai. „Xiaomi“, iki šiol garsėjusi išmaniaisiais telefonais ir elektronikos įrenginiais, ryžtingai žengia į naują etapą. Jei planai pasiteisins, ši bendrovė taps ne tik technologijų, bet ir automobilių rinkos dalyve, o europiečiams suteiks daugiau galimybių rinktis modernų, ekologišką ir prieinamą transportą.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti