Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Hyundai“ atskleidė pirmąsias „Elexio“ elektrinio automobilio detales, tačiau jūs negalėsite jo įsigyti
Kinijos elektromobilių rinka įgauna vis didesnį pagreitį, o „Hyundai“ žengia į ją su visiškai nauju modeliu. Korėjos bendrovė, bendradarbiaujant su partneriais Kinijoje jau kuris laikas kuria naują elektromobilį, o dabar aiškėja ir daugiau informacijos.
Bendras „Hyundai“ ir Kinijos partnerių projektas „Beijing-Hyundai“ pagaliau apie pirmąjį savo elektrinį automobilį. Kompanijos atstovai paskelbė apie naująjį „Elexio“ modelį, kuris buvo kuriamas pastaruosius keletą metų.
Iš išorės „Elexio“ atrodo visiškai kitaip nei įprastiniai „Hyundai“ elektriniai modeliai, kurie priskiriami „Ioniq“ šeimai. Priekinius dienos žibintus įkvėpė kristalų formos, o šviesų motyvuose slypi skaičius aštuoni, kas kinų kultūroje yra laimės simbolis.
Priekyje įmontuota vientisa šviesos juosta ir šviečiantis „Hyundai“ logotipas leidžia automobilį atpažinti iš tolo, o dvispalvis priekinis buferis suteikia jam solidumo. Automobilio šonai atrodo tvirti, su aiškiai išreikštomis linijomis, galingomis arkomis ir ryškiu įstrižainės formos elementu galiniame stulpe.
„Elexio“ modelio durų rankenėlės paslėptos, o dideli, 20 colių daugiaspinduliniai ratlankiai prideda elegancijos. Galinėje elektromobilio dalyje išlaikoma vientisos šviesos koncepciją, kuri sukuria švarų, modernų įspūdį.
Gamintojas neatskleidė daug detalių apie šio elektromobilio saloną, tačiau užsimena, kad čia vyraus minimalizmo elementai. Negana to, „Elexio“ neturės beveik jokių fizinių mygtukų ir visas valdymas bus atliekamas pasitelkiant skaitmeninę sąsają.
Technologinę automobilio širdį sudaro naujasis „Qualcomm 8295P“ lustas. Interaktyvioji „Elexio“ sistema palaikys internetinę navigaciją, pramogų funkcijas, išmanųjį telefonų susiejimą, nuotolinius programinės įrangos atnaujinimus, valdymą balsu bei išmaniąją kontrolę per programėlę.
Pranešama, jog „Elexio“ bus siūlomas su L2+ autonominio vairavimo sistema, kuri apima pagalbą važiuojant greitkeliu. Iki 2025 metų „Beijing-Hyundai“ žada įdiegti ir atmintinę parkavimo funkciją, o 2026-aisiais ir miesto eismo asistavimo režimą. Visa tai veiks pasitelkiant „Huawei“ kuriamą „Harmony OS Intelligent Mobility“ operacinę sistemą.
Elektromobilis kuriamas naudojant gerai pažįstamą „E-GMP“ platformą, kurią naudoja „Hyundai Ioniq“ bei „Kia“ elektromobiliai. Remiantis CLTC standartais, viena įkrova „Elexio“ galės nuvažiuoti daugiau nei 700 kilometrų, tačiau tai preliminarūs skaičiai. Palaikomas ir greitasis įkrovimas, kuris leis nuo 30 iki 80 proc. bateriją papildyti vos per 27 minutes.
Deja, tačiau šiuo metu dar nėra žinoma, kiek kainuos naujasis elektrinis automobilis. Tiesa, jis veikiausiai bus prieinamas tik Kinijos rinkoje.
Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti