Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Iš Kinijos į pasaulinę rinką: paslaptingas „Hyundai Elexio“ jau važinėja Melburne, kas laukia toliau?
Automobilių pasaulis pastaruoju metu sparčiai keičiasi ir vis daugiau gamintojų pristato naujus elektromobilius. Ši tendencija neaplenkia ir vieno didžiausių Pietų Korėjos automobilių gamintojų „Hyundai“, kuris jau kurį laiką stiprina savo elektrinių transporto priemonių liniją.
„Hyundai Elexio“ bus vidutinio dydžio elektrinis SUV, sukurtas specialiai Kinijos rinkai bendrovės „Beijing-Hyundai“, bendradarbiaujančios su „Hyundai“. Iš pradžių atrodė, kad šis modelis liks išskirtinai vietinis, bet netikėta krypties kaita atveria naują puslapį.
Nors šis elektromobilis dar nepristatytas, tačiau „Elexio“ jau pastebėtas Melburne, Australijoje. Tai yra pirmas ženklas, kad jis ruošiasi žengti ir į tarptautinę sceną. Verta pastebėti, jog viskas prasidėjo nuo gandų.
„Hyundai Australia“ vadovas Donas Romano užsiminė apie „Elexio“ kaip „perspektyvų automobilį“, svarstomą Australijos rinkai. Gandai greitai virto realybe – neseniai šis elektromobilis buvo pastebėtas Melburno gatvėse, gabenamas ant vilkiko. Tai rodo, kad kai gaminys pasirodo pakankamai pažangus, pirminiai rinkos apribojimai greitai išnyksta.
„Elexio“ sukurtas naudojant tą pačią E-GMP platformą, kaip ir „Hyundai Ioniq“ modeliai bei naujausi „Kia“ elektromobiliai. Šis pagrindas garantuoja stiprią poziciją baterijomis varomų transporto priemonių segmente.
Automobilyje įmontuota 88,1 kWh baterija, leidžianti nuvažiuoti net 722 km (pagal CLTC standartą) vienu įkrovimu. Greito įkrovimo funkcija užtikrina, kad baterijos lygis nuo 30 iki 80 proc. pakils vos per 27 minutes.
Skelbiama, jog pirkėjai galės rinktis tarp vieno variklio modelio arba dviejų variklių visų varančiųjų ratų versijos – pastaroji suteiks didesnį našumą ir geresnį sukibimą.
Pagal matmenis „Elexio“ puikiai įsilieja į vidutinio dydžio SUV segmentą – jo ilgis siekia 4,61 m, plotis 1,87 m, aukštis 1,69 m, o ratų bazė – 2,75 m. Jis yra šiek tiek trumpesnis nei „Tesla Model Y“, bet savo dydžiu labai artimas „BYD Yuan Plus“.
„Elexio“ unikalumą dar labiau pabrėžia jo viduje integruotos pažangios technologijos, kurios atspindi bendrą „Hyundai“ ir Kinijos automobilių gamintojo „BAIC Motor“ darbą. Automobilis turi „Huawei“ tiekiamą pažangios pagalbinės vairavimo sistemos (ADAS) technologiją.
Tačiau tikrasis akcentas yra milžiniškas 27 colių 4K plataus formato ekranas, veikiantis su „Qualcomm Snapdragon 8295“ procesoriumi.
Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.