Itin ambicingi „Hyundai“ planai: nuo pigesnio „Ioniq“ elektromobilio iki prabangaus „Genesis GV90“

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Itin ambicingi „Hyundai“ planai: nuo pigesnio „Ioniq“ elektromobilio iki prabangaus „Genesis GV90“

„Hyundai“ pristatė itin ambicingą strategiją, kurią paskelbė investuotojų susitikime Niujorke. Pietų Korėjos automobilių gamintojas ketina smarkiai plėsti elektrinių automobilių pasiūlą, įsitraukti į naujas rinkas ir pasiūlyti visiškai naują transporto priemonės tipą, galintį pakeisti požiūrį į elektromobilių naudojimą.

Šis planas apima ne tik elektromobilius, bet ir hibridus, naują pikapo modelį Jungtinėms Valstijoms bei revoliucinį išplėstinės ridos elektromobilį. Visa tai rodo, kad „Hyundai“ nori užimti lyderio pozicijas globalioje automobilių rinkoje, o investicijos į gamybą JAV bei kitose šalyse pabrėžia ilgalaikius tikslus.

Strategijoje numatyta ne tik išplėsti modelių gamą, bet ir didinti gamybos pajėgumus, investuoti į naujas technologijas bei pasiūlyti skirtingoms rinkoms pritaikytus modelius. Tokia kryptis leidžia „Hyundai“ atsakyti į įvairius vartotojų poreikius visame pasaulyje.

Pikapas JAV rinkai

Viena iš svarbiausių naujienų, tai pirmasis „Hyundai“ vidutinio dydžio pikapas, kuris pasirodys iki šio dešimtmečio pabaigos. Skirtingai nei kompaktiškas „Santa Cruz“, naujasis modelis bus skirtas konkuruoti su pagrindiniais JAV rinkos žaidėjais, siūlydamas didesnę galią ir praktiškumą.

Kad šis planas būtų įgyvendintas, „Hyundai“ ženkliai plečia gamybą Amerikoje. Į „Metaplant“ America gamyklą Džordžijoje bus investuota dar 2,3 mlrd. eurų, taip sukuriant 3 tūkst. naujų darbo vietų. Iki 2028 metų ši gamykla kasmet turėtų pagaminti apie pusę milijono elektromobilių ir hibridų.

Įmonė taip pat siekia, kad iki 2030 metų daugiau nei 80 proc. JAV parduodamų „Hyundai“ automobilių būtų gaminami vietoje. Tai leis sustiprinti konkurencinę padėtį ir atsakyti į JAV rinkos poreikius.

Europai ir Kinijai pritaikyti modeliai

Europos vairuotojai, labiau mėgstantys mažesnius automobilius, greitai sulauks naujojo „Ioniq 3“. Šis modelis taps prieinamesne alternatyva populiariajam „Ioniq 5“ ir turės naujos kartos informacinę sistemą.

Kinijos rinkai „Hyundai“ jau siūlo elektrinį visureigį „Elexio“. Jis kurtas bendradarbiaujant su vietinėmis technologijų įmonėmis, kad galėtų sėkmingai konkuruoti su tokiais gigantais kaip BYD. 

Tai pavyzdys, kaip „Hyundai“ pritaiko savo pasiūlą pagal regionų specifiką. Tokiu būdu kompanija užtikrina, kad jos modelių gama bus patraukli tiek Europoje, tiek Azijoje, o kartu stiprina savo įtaką globalioje rinkoje.

Išplėstinės ridos elektromobilis

Didžiausia naujovė, tai 2027 metais planuojamas pristatyti EREV, arba išplėstinės ridos elektromobilis. Jo bendra rida sieks net 966 kilometrus, todėl ši technologija gali galutinai išsklaidyti baimes dėl ribotos elektromobilių autonomijos.

Skirtingai nei hibriduose, šiame automobilyje benzininis variklis tiesiogiai nevarinės ratų. Jis veiks tik kaip generatorius, kuris įkraus bateriją, o judėjimui bus naudojamas tik elektrinis motoras. Tokiu būdu vairavimo patirtis išliks identiška elektriniam automobiliui.

„Hyundai“ teigia, kad dėl nuosavų akumuliatorių technologijos bus galima naudoti perpus mažesnę bateriją, išlaikant tokį patį nuotolį kaip ilgai važiuojančiuose elektromobiliuose. Tai reikš mažesnę kainą ir didesnį efektyvumą.

„Premium“ klasės ir sportiniai modeliai

„Hyundai“ neapleido ir sportiškų automobilių gerbėjų. Iki 2030 metų planuojama išplėsti „N“ seriją net septyniais naujais modeliais. Bendrovė tikisi, kad kasmet bus parduodama apie 100 tūkst. šių sportinių automobilių, tarp jų ir elektrinis „Ioniq 6 N“.

Kita kryptis yra prabangūs „Genesis“ automobiliai. Ši markė švenčia dešimtmetį ir ruošia naują flagmaną, tai elektrinį visureigį „GV90“. Šio modelio prototipuose jau pastebėtos itin prabangios detalės, pavyzdžiui, atgal atsidarančios durys. Taigi „Hyundai“ siekia įtikti tiek prabangos ieškantiems vairuotojams, tiek sportiškumo mėgėjams, užtikrindama platų pasirinkimą.

Globalūs tikslai

„Hyundai“ prognozuoja, kad iki 2030 metų parduos 5,55 mln. automobilių visame pasaulyje. Iš jų apie 3,3 mln. bus elektrifikuoti, t. y. elektromobiliai arba hibridai. Įmonė planuoja pristatyti net 18 naujų hibridinių modelių, kurie papildys tiek „Hyundai“, tiek „Genesis“ asortimentą. 

Tai rodo, kad bendrovė orientuojasi ne tik į grynai elektrines transporto priemones, bet ir į platesnę elektrifikuotų automobilių pasiūlą. Šis planas yra vienas ambicingiausių automobilių pramonėje ir atskleidžia, jog „Hyundai“ ruošiasi ne tik prisitaikyti prie ateities, bet ir aktyviai ją formuoti.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas