Naujas lojalumo standartas: „Moller Club“ programėlė iš Baltijos šalių sulaukė tarptautinio įvertinimo

Pranešimas spaudai
Paskelbta

Naujas lojalumo standartas: „Moller Club“ programėlė iš Baltijos šalių sulaukė tarptautinio įvertinimo

Londone vykusiuose „European Loyalty Awards“ apdovanojimuose „Moller Auto“ lojalumo programa „Moller Club“ buvo įvertinta aukščiausiu apdovanojimu kategorijoje „Geriausia bendra klientų patirtis“ (angl. Best Overall Customer Experience). Pasak įmonės atstovų, tai vienas prestižiškiausių klientų lojalumo srities apdovanojimų Europoje, dažnai vadinamas klientų patirties „Oskaru“.

„Šis apdovanojimas įrodo, kad sukūrėme didelę vertę turinčią lojalumo programą, kuri reikšmingai pagerina klientų patirtį ir padeda mums kurti ilgalaikius santykius su jais. Tarptautinis pripažinimas visos Europos mastu įvertina mūsų pastangas kurti pridėtinę vertę mūsų klientams, kurie labiausiai vertina patogumą, individualų požiūrį bei įsiklausymą į jų poreikius. 

Man asmeniškai itin džiugu, kad Baltijos šalyse gimstančios idėjos ir iniciatyvos virsta skaitmeniniais sprendimais, kurie nustato naujus ambicingus klientų patirties standartus tiek vietos, tiek tarptautiniu mastu“, – pabrėžia Izīda Gerkena, „Møller Mobility Group“ Baltijos regiono vadovė.

„Moller Club“ – tai skaitmeninė lojalumo platforma, kurią sukūrė „Møller Mobility Group“ priklausantis mažmeninės prekybos tinklas„Moller Auto“ Baltijos šalyse. Jos tikslas – vairuotojams suteikti personalizuotą ir inovatyvią patirtį, praturtintą žaidybiniais elementais.

Naudodamiesi programėle lojalumo platformos nariai gali dalyvauti interaktyviose misijose, rinkti apdovanojimus ir naudotis išskirtiniais pasiūlymais, kurie kasdienę patirtį su automobiliu paverčia paprastesne ir įdomesne. Programėlė apjungia praktinę informaciją apie automobilio priežiūrą ir skaitmeninius įrankius, leidžiančius lengviau naudotis „Moller Auto“ paslaugomis, gauti naujienas bei pirmiesiems pasinaudoti specialiais pasiūlymais.

Apdovanojimo komisija lojalumo platformą „Moller Club“ įvardijo kaip „naują automobilių lojalumo apibrėžimą – mobiliesiems pritaikytą, misijomis paremtą programėlę, kuri yra orientuota į vairuotoją ir turi didelį plėtros potencialą už Baltijos šalių ribų“.

Lojalumo programos „Moller Club“ technologijų partneris taip pat pabrėžė inovacijų svarbą: „Moller Auto“ sėkmė su „Moller Club“ yra puikus pavyzdys, kaip lojalumo inovacijos tampa realiais sprendimais. Didžiuojamės būdami šio projekto partneriai ir matydami, kaip Europoje kuriami nauji klientų patirties standartai“, – sako „m–wise“ generalinis direktorius Sjacco Mol.

2024 metais „Moller Auto“ sukurta „Moller Club“ yra vienintelė tokio tipo programėlė Baltijos šalyse ir unikalus sprendimas pasaulinėje automobilių rinkoje, apjungianti visą lojalumo platformą. Programėle gali naudotis tiek naujų, tiek naudotų automobilių pirkėjai, taip pat automobilių entuziastai visose Baltijos šalyse. Ji veikia „Android“ ir „iOS“ įrenginiuose keturiomis kalbomis – lietuvių, latvių, estų ir anglų. Programėlės naudą užtikrina bendradarbiavimas su tarptautiniais bei vietiniais partneriais, kurių tinklas nuolat plečiamas. Šiuo metu lojalumo programoje dalyvauja apie 500 partnerių Baltijos šalyse bei už jų ribų.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas