Prisijunkite
Prisijunkite
„General Motors“ parodė, kad jos siekis užimti tvirtas pozicijas elektromobilių rinkoje yra ne vien tušti žodžiai. Ši automobilių gamintoja tapo antra pagal dydį elektromobilių pardavėja Jungtinėse Valstijose, aplenkdama tokius varžovus kaip „Ford“ ir „Hyundai“.
Nepaisant finansinių iššūkių, bendrovė demonstruoja, jog apgalvota strategija, orientuota į didelės apimties pardavimus dabar ir pažangių technologijų vystymą ateičiai, duoda rezultatų. 2025 metų antrąjį ketvirtį GM elektromobilių pardavimai išaugo net 111 procentų, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šiuo laikotarpiu bendrovė pristatė 46 280 elektromobilių klientams.
Pagrindinė šio augimo varomoji jėga yra „Chevrolet“. Šio prekės ženklo elektromobilių pardavimai per ketvirtį šoktelėjo net 146 procentais, daugiausia dėl „Equinox EV“ modelio sėkmės. Šis automobilis, kainuojantis mažiau nei 29 900 eurų, gali nuvažiuoti iki 513 kilometrų viena įkrova ir tapo trečiu pagal populiarumą elektromobiliu šalyje šiemet.
Tai rodo, kad kuriant elektromobilį svarbu ne tik technologija, bet ir prieinama kaina bei praktiškumas. Be „Equinox EV“, „Chevrolet“ pasiūloje taip pat yra „Blazer EV“ ir pikapas „Silverado EV“, kurie praplečia klientų auditoriją.
Sėkmė ir prabangių automobilių segmente
Ne mažiau sėkmingai elektromobilių rinkoje pasirodo ir prabangusis GM prekės ženklas „Cadillac“. Per antrąjį ketvirtį daugiau nei ketvirtadalis „Cadillac“ pardavimų buvo elektriniai modeliai. Gamintojas siūlo platų elektrinių visureigių pasirinkimą, nuo pradinio lygio „Optiq“, vidutinio dydžio „Lyriq“, trijų eilių „Vistiq“ iki prabangaus „Escalade IQ“.
Nors „General Motors“ drąsiai skelbia, kad „Cadillac“ yra elektromobilių lyderis prabangių automobilių segmente, palyginime sąmoningai neįtraukia „Tesla“, teigdama, jog pastarosios kainų politika yra visiškai kitokia.
Tuo metu „GMC“ taip pat prisideda prie elektrifikacijos bangos su pikapu „Sierra EV“, kuris papildė „Hummer EV“ modelių seriją.
Finansiniai iššūkiai ir gamybos pertvarkymas
Nors pardavimų rezultatai džiuginantys, GM pelnas sumažėjo 35 procentais ir siekė 2,59 milijardo eurų, nors pajamos augo iki 40,2 milijardo. Įmonė dėl išlaidų kaltina muitus, įvestus ankstesnės JAV administracijos, kurie per ketvirtį kainavo beveik vieną milijardą eurų.
Nepaisant to, GM užtikrina investuotojus, kad turi planą, tai gamybos pertvarkymas ir išlaidų mažinimo iniciatyvos, tarp jų ir trijų milijardų eurų investicija į gamyklas Šiaurės Amerikoje.
Ateitis yra baterijų technologijoje
GM siekia nepriklausomybės nuo Kinijos tiekimo grandinių ir investuoja į pigesnių baterijų gamybą JAV. Vienas pirmųjų žingsnių yra pereiti prie ličio-geležies-fosfato (LFP) baterijų, kurios pigesnės ir jau bus naudojamos naujos kartos „Chevy Bolt EV“ bei būsimoje „Silverado EV“ versijoje nuo 2027 metų. Tikimasi, kad šis pikapas su LFP baterijomis galės nuvažiuoti apie 563 kilometrus ir kainuos maždaug 5100 eurų mažiau.
Be to, GM vysto ir dar pažangesnę technologiją, tai ličio-mangano baterijas (LMR). Šis tipas reikalauja mažiau brangių bei kontroversiškai išgaunamų medžiagų, tokių kaip nikelis ir kobaltas. LMR baterijos bus gaminamos kartu su partneriu „LG Energy Solution“, o jas planuojama diegti dideliuose visureigiuose nuo 2028 metų. Tikimasi, kad jos leis pasiekti daugiau nei 644 kilometrų nuvažiuojamą atstumą, išlaikant mažesnes gamybos sąnaudas ir saugesnę tiekimo grandinę.
GM siekia ne tik išlaikyti užimamą poziciją, bet ir tapti lyderiu elektromobilių rinkoje, remdamasi ne tik pardavimų strategija, bet ir tvirtomis technologinėmis inovacijomis.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti