Prisijunkite
Prisijunkite
Legendinis amerikietiškas visureigis „Ford Bronco“ žengia į elektromobilių erą. Tačiau šis pokytis gali nustebinti ištikimiausius gerbėjus. Pirmasis visiškai elektrinis „Bronco“ nebus skirtas Amerikos dykumoms ar uolėtiems Moabo keliams.
Vietoje to, naujasis modelis pirmiausia pasirodys Kinijoje, kur šiemet planuojami net du elektriniai variantai, tai vienas visiškai elektrinis, o kitas su išplėsto veikimo galimybe.
Šis naujas etapas tapo įmanomas dėl „Ford“ bendradarbiavimo su Kinijos įmone „Jiangling Motors“ (JMC). Kinijos vyriausybės pateikti dokumentai, būtini prieš pradedant bet kokios transporto priemonės prekybą, atskleidė išsamią informaciją apie du elektrinius „Bronco“ modelius. Nors „Ford“ viešai rodė tik kelias reklamines nuotraukas, oficialūs duomenys leidžia pažvelgti į technines detales.
Galingas elektrinis visureigis
Visiškai elektrinis „Ford Bronco“ kuriamas kaip šiuolaikinis elektromobilis su visų varančiųjų ratų pavara. Jį varo du elektros varikliai, tai priekyje įrengtas 130 kW variklis, o gale 202 kW. Bendra galia siekia 232 kW arba apie 311 arklio galių. Maksimalus greitis ribojamas iki 170 km per valandą.
Automobilis aprūpintas 105,4 kWh talpos akumuliatoriumi, pagamintu naudojant LFP „Blade“ technologiją, kurią tiekia įmonė BYD. Tokie akumuliatoriai žinomi dėl savo ilgaamžiškumo ir saugumo. Pasak Kinijos CLTC testavimo metodikos, šis akumuliatorius leidžia nuvažiuoti iki 650 kilometrų vienu įkrovimu.
Be gryno elektromobilio, „Ford“ siūlys ir EREV versiją, tai elektromobilis su išplėsto veikimo galimybe. Šis modelis taip pat turi du elektros variklius ir 43,7 kWh talpos akumuliatorių, kuris leidžia įveikti apie 220 kilometrų tik elektra.
Kai akumuliatorius išsikrauna, įsijungia 1,5 litro benzininis variklis, kuris nesuka ratų, o veikia kaip generatorius, įkraunantis akumuliatorių arba tiekiantis energiją varikliams. Bendra šios versijos rida siekia iki 1 220 kilometrų.
Didelis, modernus ir išmanus visureigis
Abu modeliai yra dideli penkiaviečiai visureigiai. Elektrinis „Bronco“ yra 5 025 mm ilgio, 1 960 mm pločio ir 1 815 mm aukščio. Gryno elektromobilio svoris siekia 2 630 kg, o EREV šiek tiek mažesnis, 2 510 kg. Nuotraukose taip pat matomas virš priekinio stiklo įmontuotas lidar jutiklis, kuris rodo, kad modelis turės pusiau autonominio vairavimo funkcijas.
Bendradarbiaudama su tokiais vietiniais partneriais kaip JMC ir BYD, „Ford“ siekia pritaikyti savo žinomus modelius Kinijos poreikiams. Abu elektriniai „Bronco“ variantai bus pristatyti Kinijos rinkai jau šiais metais. Ar šie modeliai pasirodys ir kituose pasaulio regionuose, kol kas lieka atviras klausimas, bet „Ford“ šiuo metu apie tai informacijos nepateikia.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti