Prisijunkite
Prisijunkite
Niurburgringo „Nordschleife“ yra legendinė lenktynių trasa Vokietijoje, kurioje vyko daugybė automobilių meistriškumo kovų. Į šią trasą išriedėjo ir „Xiaomi“ sukurtas šedevras, kuris perrašė šios trasos rekordų knygą.
Kinijos technologijų milžinės „Xiaomi“ sukurtas „SU7 Ultra“ elektrinis automobilis iš pradžių buvo pademonstruotas kaip prototipas, tačiau dabar gamintojas ruošiasi ir jo prekybai. Negana to, tokios naujienos buvo paskelbtos ir su įspūdingu rekordu.
Kinijos technologijų milžinės elektrinis sedanas „ Xiaomi SU7 Ultra“ prototipas pelnė greičiausio keturių durų automobilio žiedinėje trasoje titulą, įveikęs stulbinantį ratą per 6:46,874 min. Negana to, tai buvo pirmasis „SU7 Ultra“ modelio bandymas šioje trasoje.
Priminsime, jog „SU7 Ultra” prototipas sukurtas pagal jau egzistuojantį „Xiaomi SU7“ elektrinį sedaną, kuris buvo pristatytas šių metų pradžioje ir kurio pradinė kaina siekia maždaug 27 270 eurus. Tačiau „Ultra“ našumas perkeliamas į visiškai naują lygį.
„Xiaomi SU7 Ultra“ yra varomas trijų „Xiaomi“ sukurtų elektrinių V8 variklių, kurių bendra galia siekia stulbinamą 1 548 arklio galių. Tai leidžia šiam elektromobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 1,97 sekundės ir pasiekti didesnį nei 350 km/h greitį.
Žinoma, kelias į Niurburgringo rekordą buvo ne be iššūkių. Iš pradžių „Xiaomi EV“ užsisakė trasą dviem spalio mėnesio dienoms, tačiau susidūrė su prastomis oro sąlygomis. Po kelių atidėjimų, komanda užsitikrino vienos valandos langą spalio 28 dieną, kad galėtų pabandyti įveikti rekordinį greičio ruožą.
Prie vairo sėdint 2023 metų Niurburgringo 24 valandų lenktynių nugalėtojui Davidui Pittardui, „SU7 Ultra“ prototipas išvažiavo į trasą ir įrašė savo vardą į automobilių istoriją.
Nors prototipo rezultatai neabejotinai įspūdingi, tikrasis klausimas, kaip jie bus pritaikyti serijinei versijai. „Xiaomi“ patvirtino, kad 2025 metų pirmoje pusėje planuojamame išleisti serijiniame „SU7 Ultra” modelyje išliks prototipo važiuoklės konstrukcija, trigubi varikliai ir akumuliatorius. Tai leidžia manyti, kad gamybinis modelis paveldės didelę dalį prototipo našumo DNR.
4 komentarų
Šūdarankis rašytojas:rolling_on_the_floor_laughing::rolling_on_the_floor_laughing:
straipsnio Pamirškite apie Luką Snarskį ir jo klikbeitines nesąmones
Keista,bet kitam straipsnyje skaitau kad elektrinių automobilių pardavimai sustojo ir visi grįžta benzino ur dizelio variklių.
Kada baigsit rašyti tokias nesąmones, elektrinis V8 variklis ir dar trys. Pilnas pizdiec.
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti