Prabangos daug, bet problemų dar daugiau? Šių gamintojų automobiliai pirkėjams paliko kartėlį

Danielius Mažeikis , 2025-07-18, 07:55
0
Prabangos daug, bet problemų dar daugiau? Šių gamintojų automobiliai pirkėjams paliko kartėlį

Naujų automobilių rinka kupina pasirinkimo, pažadų ir vizualinio patrauklumo. Tačiau tikroji transporto priemonės vertė paaiškėja tik tuomet, kai naujasis savininkas pradeda ja naudotis kasdien. Nors reklamos dažnai žada aukščiausios klasės kokybę, ekonomiškumą ar pažangią technologiją, tik praktinis naudojimas leidžia įvertinti, ar automobilis iš tiesų atitinka lūkesčius. Todėl vartotojų apklausos yra itin reikšmingos, nes jos atskleidžia tikrąją vairuotojų patirtį.

Būtent tokią apklausą neseniai atliko žinoma analitinė bendrovė „J.D. Power“. Tyrime buvo analizuojama, kaip naujų automobilių savininkai vertina savo transporto priemones praėjus trims mėnesiams po jų įsigijimo. 

Tokia trukmė leidžia objektyviai įvertinti pirmuosius įspūdžius, iškilusias problemas bei naudotojų pasitenkinimą tiek pačiu automobiliu, tiek gamintojo suteikta priežiūra ir pagalba.

Kas pateko į geriausiai įvertintų markių sąrašą?

Remiantis tyrimo duomenimis, daugiausiai teigiamų atsiliepimų sulaukė trys gamintojai, tai yra „Lexus“, „Nissan“ ir „Hyundai“. Šių markių automobiliai išsiskyrė tuo, kad vartotojai per pirmuosius tris mėnesius susidūrė su mažiausiu kiekiu techninių nesklandumų, o bendra naudojimosi patirtis buvo vertinama itin palankiai.

„Lexus“ pelnė aukščiausią įvertinimą dėl itin žemo gedimų skaičiaus. Šios markės automobiliai pasižymi ne tik patikimumu, bet ir aukšta surinkimo kokybe bei komfortu. Tuo tarpu „Nissan“ buvo įvertintas už gerą kokybės ir kainos santykį. 

Vartotojai pabrėžė, kad šios markės automobiliai siūlo patogumą, vairavimo malonumą ir patikimumą už prieinamą kainą. Trečioje vietoje atsidūręs „Hyundai“ įrodė, kad šiuolaikiniai Pietų Korėjos gamintojai sugeba ne tik pasivyti Europos konkurentus, bet ir juos pralenkti daugelyje sričių.

Didžiausios problemos, tai ne mechaninės, o technologinės

Tyrimas taip pat atskleidė, kad daugiausia nepasitenkinimo vairuotojams kelia ne variklio ar važiuoklės gedimai, o informacinės ir pramoginės sistemos. Dauguma naudotojų skundėsi, kad liečiamieji ekranai automobilių valdymo sistemose yra pernelyg sudėtingi, neintuityvūs ir dažnai lėti. 

Klimato kontrolės ar garso sistemos valdymas per ekraną kelia nepatogumų, ypač vairuojant. Nors dideli ekranai vizualiai atrodo moderniai, realybėje jie neretai trukdo susikaupti ir reikalauja per daug dėmesio.

Be to, naudotojai pastebėjo, kad gamintojai ne visuomet atsižvelgia į kasdienius vairuotojų poreikius. Dažnai trūksta paprastų, tačiau svarbių sprendimų, pavyzdžiui, patogių laikiklių gėrimams ar talpių daiktadėžių. Vis daugiau žmonių kasdien vartoja gėrimus iš daugkartinių butelių ar gertuvių, o įprasti laikikliai tokių indų dažnai netinka. Tai rodo, kad gamintojai turi atidžiau stebėti šiuolaikinius įpročius ir taikyti praktiškus sprendimus.

Kurie gamintojai nuvylė labiausiai?

Tyrimas taip pat atskleidė ir mažiau džiuginančius rezultatus. „Audi“, „Volvo“ ir „Infiniti“, tai markės, kurios sulaukė daugiausia klientų nusiskundimų. Nepaisant aukšto prekinio ženklo statuso ir dažnai didesnės kainos, šių gamintojų automobiliai per pirmuosius mėnesius po įsigijimo turėjo daugiau problemų nei vidutiniškai. Tai leidžia daryti išvadą, kad prabangaus įvaizdžio automobiliai ne visuomet pasižymi aukštesne kokybe.

Ypač daug kritikos sulaukė „Audi“, kurios vairuotojai susidūrė su dideliu skaičiumi elektronikos problemų bei nesklandumų naudojantis įvairiomis valdymo sistemomis. „Volvo“ ir „Infiniti“ taip pat buvo dažnai minimi tarp tų gamintojų, kurių automobiliai neatitiko vartotojų lūkesčių pagal patikimumą ir naudojimo patogumą.

Ką verta žinoti pirkėjams?

Apibendrinant galima pasakyti, kad aukšta kaina dar nereiškia aukštos kokybės. Vartotojų atsiliepimai aiškiai rodo, jog patikimiausi automobiliai nebūtinai yra prabangiausi ar prestižiškiausi. Svarbiausia yra atkreipti dėmesį į realius naudotojų vertinimus, o ne vien į prekinio ženklo žinomumą ar reklaminius pažadus.

Tokie tyrimai kaip „J.D. Power Initial Quality Study“ leidžia būsimiems pirkėjams priimti pagrįstus sprendimus ir išvengti nusivylimų. Renkantis automobilį, verta pasidomėti, kaip jį vertina kiti vairuotojai, kokie dažniausiai pasitaikantys trūkumai, ir kokie pranašumai išryškėja kasdien naudojant.

Vairavimas turi būti ne tik malonus, bet ir saugus bei be rūpesčių. Todėl patikimas automobilis, tai ne tik transporto priemonė, bet ir investicija į kasdienį komfortą bei ramybę.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas