Prisijunkite
Prisijunkite
„Volkswagen“ suka nauju keliu, bet šįkart ne ekranų, o mygtukų link. Vokiečių automobilių gamintojas ruošia esminius pokyčius savo populiariam elektriniam krosoveriui „ID.4“ ir viena iš reikšmingiausių naujienų – fizinių valdymo mygtukų grįžimas į saloną.
Pranešama, kad naujovės pasirodys tik 2026 metų pabaigoje. Tada atnaujintas „ID.4“ modelis bus ne tik smarkiai atnaujintas vizualiai, bet ir turės saloną, kuris primins ankstesnių laikų vairavimo patirtį.
Priekyje – dizaino elementai, panašūs į mažesnį elektrinį „ID.2“ hečbeką, o viduje ilgai laukti mygtukai. Didžiausias pokytis laukia būtent viduje.
„Volkswagen“ nusprendė trauktis iš tendencijos, kai visos funkcijos perkeliamas į liečiamąjį ekraną. Atnaujintas „ID.4“ vėl turės fizinius valdymo mygtukus penkioms svarbiausioms funkcijoms - garsumo reguliavimui, šildymui abiejose pusėse, ventiliatoriaus greičiui ir avariniam signalui.
Toks sprendimas priimtas įsiklausius į klientų nuomonę. Daugelis vairuotojų skundėsi, kad dabartiniai jutikliniai sprendimai yra nepatogūs ir blaško dėmesį.
Techninio vystymo vadovas Kai Grünitz pabrėžė, kad jei kažkas veikė gerai dešimtmečius, nėra reikalo tai išmesti. Jam pritarė ir dizaino vadovas Andreas Mint, kuris dar anksčiau viešai sakė, kad bendrovė niekada daugiau nekartos šios klaidos.
Skelbiama, kad mygtukai grįš ir į vairą, o tai dar vienas sprendimas, gimęs iš vairuotojų atsiliepimų. Ši kryptis žymi aiškų „Volkswagen“ atsitraukimą nuo tendencijos, kurią išpopuliarino „Tesla“, o paskui pasekė ir kiti gamintojai.
Tačiau ekranai automobilyje vis dažniau siejami su vairuotojų išsiblaškymu, saugumo ekspertai įspėja, kad per sudėtingi meniu nukreipia dėmesį nuo kelio.
„Volkswagen ID.4“ yra svarbus žaidėjas elektrinių automobilių rinkoje. JAV jis vienu metu sudarė net 12 proc. bendrovės pardavimų. Po laikino gamybos sustabdymo 2024 metų pradžioje dėl atšaukimo, pardavimai vėl smarkiai išaugo.
Europoje šis modelis taip pat padeda „Volkswagen“ konkuruoti su „Tesla“ dėl pirmaujančių pozicijų. Be to, bendrovė jau dirba prie naujos kartos elektrinių platformos „Scalable Systems Platform“ (SSP), kuri taps pagrindu daugeliui būsimų modelių nuo šio dešimtmečio pabaigos.
Tad „ID.4“ atnaujinimas leis dabartinei linijai išlikti aktualiai dar keletą metų, kol pasirodys visiškai nauji sprendimai.
Žinoma, laukti dar teks ilgai, iki pat 2026 metų, tačiau jei įdomu, kokį „Volkswagen ID.4 GTX“ galima įsigyti dabar, verta pasižvalgyti, o tai galbūt geriausias šeimai pritaikytas elektrinis visureigis, kurį gamintojas kada nors sukūrė.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti