„Xiaomi“ jau pristatė daugiau nei 180 tūkst. elektrinių automobilių, o naujasis „Ultra“ modelis išparduotas net dviems metams į priekį

Lina Snarskienė , 2025-03-05, 09:00
0
„Xiaomi“ jau pristatė daugiau nei 180 tūkst. elektrinių automobilių, o naujasis „Ultra“ modelis išparduotas net dviems metams į priekį

„Xiaomi“ ir toliau sėkmingai gamina „SU7“ linijos elektromobilius. „SU7 Ultra“, jos sedanas – flagmanas didelio galingumo variantas, gal ir sugriovė pradines pardavimų prognozes, tačiau jo nekomercinis giminaitis mėnuo po mėnesio muša pardavimų ir pristatymų rekordus.

„SU7“ nuolat pristatomas, o pastaruosius penkis mėnesius kiekvieną mėnesį į kelius išvažiuoja daugiau kaip 20 tūkst. vienetų. Dėl tokio nuoseklumo bendras pristatymų skaičius viršijo 180 tūkst. vienetų. „SU7“ yra trijų versijų: Standartinė, „Pro“ ir „Max“. Standartinės versijos kaina prasideda nuo maždaug 27 tūkst. eurų, „Pro“ – 30,5 tūkst. eurų, o „Max“ – 37 tūkst. eurų.

„SU7 Ultra“ buvo pristatytas 2024 metų vasario 27 dieną. Šiame galingame automobilyje sumontuoti trys elektros varikliai, išvystantys 1548 arklio galias. Nuo 0 iki 100 km/h jis gali įsibėgėti vos per 1,98 sekundės, o nuo 0 iki 200 km/h – per įspūdingas 6,09 sekundės. „Xiaomi“ teigia, kad tai yra greičiausias iš visų gaminamų ketverių durų automobilių.

SU7 Ultra kaina prasideda nuo 66 tūkst. eurų, t. y. gerokai mažesnė nei ankstesnė išankstinio pardavimo kaina  - 100 tūkst. eurų. Atrodo, kad šis kainos koregavimas padarė stebuklą, nes per pirmąsias 10 minučių nuo pasirodymo transporto priemonė sulaukė daugiau kaip 7 tūkst. užsakymų.

Iš pradžių „Xiaomi“ buvo nustačiusi konservatyvų 2025 metų „SU7 Ultra“ pardavimo tikslą – 10 tūkst. vienetų. Tačiau didžiulė paklausa paskatino bendrovę peržiūrėti gamybos planus. Pasak „Xiaomi“ įkūrėjo Lei Juno, per pirmąsias 24 valandas po pristatymo „Ultra“ sulaukė 15 tūkst. užsakymų, o šiuo metu stabilūs užsakymai siekia 19 tūkst. vienetų. Atsižvelgiant į dabartinį gamybos lygį, tai reiškia, kad „Ultra“ yra išparduotas ateinantiems dvejiems metams.

Lei Junas paaiškino, kad pradinis pardavimo tikslas buvo pagrįstas bendru sedanų, kurių kaina viršija 62 tūkst., pardavimu Kinijoje, kuris vidutiniškai sudaro 121 tūkst. vienetų per metus. Atsižvelgiant į šias aplinkybes, pradinis tikslas nebuvo laikomas mažu. „SU7 Ultra“ paklausa gerokai viršijo lūkesčius, todėl buvo svarstoma galimybė padidinti gamybos pajėgumus.

Siekdama užtikrinti vartotojų pasitikėjimą, „Xiaomi EV“ siūlo 7 dienų persigalvojimo laikotarpį užsakymus pateikusiems asmenims, todėl jie gali atgauti visą sumokėtą užstatą.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas