Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Stellantis“ planuoja didinti gamybos apimtis Italijoje: gaus paramą iš valstybės, ketina pasiūlyti naujus kompaktiškus automobilius
„Stellantis“ išlaikys visas savo Italijos gamyklas ir nuo 2026 metų padidins gamybos apimtis, nes pradės gaminti naujus modelius, gruodžio 17 dieną po susitikimo su Italijos vyriausybės pareigūnais ir profsąjungomis pareiškė automobilių gamintojos Europos padalinio vadovas Jean – Philippe Imparato.
Italijos pramonės ministras Adolfo Urso pažadėjo, kad Italija kitais metais išleis daugiau kaip 1 mlrd. eurų sunkumų patiriančiam automobilių sektoriui paremti, taip užbrėždamas ribą ilgus mėnesius trukusiems įtemptiems santykiams su „Stellantis“, kuri gamina beveik visus Italijoje pagamintus automobilius. A. Urso Romoje surengė susitikimą su „Stellantis“, tiekėjų ir profesinių sąjungų atstovais, kad būtų sudarytas susitarimas dėl Italijos automobilių gamybos atgaivinimo.
Planas užtikrina, kad visoms „Stellantis“ gamykloms Italijoje iki 2032 metų bus skiriami visi gamybos pajėgumai, o planuojamoms investicijoms nereikės valstybės lėšų, susitikime sakė J. P. Imparato. Jis pridūrė, kad vien 2025 metais automobilių gamintojas Italijoje investuos 2 mlrd. eurų.
Pranešama, kad gamykloje Pomigliano mieste, pietų Italijoje, nuo 2028 metų pradės gaminti bent du kompaktiškus modelius. Taip pat „Jeep Compass“, „Lancia Gamma“ ir DS7 – trys kompaktiški modeliai ant „STLA Medium“ platformos, kuriuos planuojama pradėti gaminti Melfi, Pietų Italijoje.
Šie modeliai bus gaminami ir visiškai elektrinėmis, ir hibridinėmis versijomis. Be gruodžio 17 dieną paskelbtų produktų, „Stellantis“ savo Mirafiori gamykloje Turine gamins naują hibridinę „Fiat 500e EV“ versiją. Šį rudenį gamykla dėl mažos paklausos iš esmės neveikė.
Šį mėnesį staiga atsistatydinus „Stellantis“ generaliniam direktoriui Carlosui Tavaresui, nuotaikos tarp „Stellantis“ ir Italijos dešiniojo sparno vyriausybės sparčiai pagerėjo. Italijos politikai ne kartą kaltino K. Tavaresą, kad jis apleido istorines šalies gamybos vietas ir perkėlė naujų „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ modelių gamybą į užsienį.
„Stellantis“ yra vienintelis stambus automobilių gamintojas Italijoje, kur dirba apie 40 tūkst. žmonių. FIM-Cisl profsąjungos skaičiavimais, automobilių gamyba Italijoje nuo 751 tūkst. 2023 metais turėtų sumažėti iki 500 tūkst. automobilių šiais metais.
J. P. Imparato pažadui didinti gamybą Italijoje gali sutrukdyti „Stellantis“ pertekliniai pajėgumai jos gamyklose Europoje mažėjant elektromobilių paklausai, taip pat bendra Europos rinka, kuri nuo 2019 metų gerokai susitraukė.
Rašau apie sodininkystę, gamtą ir gyvenimą. Tai temos, kurios man artimos širdžiai ir šaknims. Tikiu, kad augalai moko mus kantrybės, cikliškumo ir ryšio su pasauliu, todėl savo tekstais stengiuosi ne tik dalintis žiniomis, bet ir įkvėpti gyventi lėčiau, sąmoningiau, arčiau žemės.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti