Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Iki rugsėjo 1-osios likus mažiau nei dviem savaitėms, prekybos centrus ir parduotuves užgula naujiems mokslo metams besiruošiantys pirkėjai. Be mokyklai tinkamos kuprinės ar sportinės avalynės šeimos su vaikais noriai dairosi ir į išmaniąsias technologijas. Prekybininkai atskleidė, kas šį sezoną labiausiai domina Lietuvos pirkėjus.
„Šiais metais pasiruošimas mokyklai prasidėjo gana įprastu metu – rugpjūčio pradžioje, tačiau pats apsipirkimo įkarštis prasideda dabar. Ilgąjį Žolinių savaitgalį sulaukėme itin daug lankytojų Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“. Panašu, kad žmonės naudojosi proga ne tik pailsėti, bet ir paruošti vaikus naujiems mokslo metams“, – sako Paulius Pocius, „Akropolis Group“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas.
Pasak jo, įprastai pasiruošimo mokyklai laikotarpiu labiausiai išauga kanceliarinių prekių, knygų, sportinės aprangos bei drabužių pardavimai.
Auga dėmesys ergonomikai ir individualumui
„Tėvai vis dažniau investuoja į ergonomiškas kuprines ir draugiškas aplinkai priemones. Taip pat dar vienas ryškus pokytis – auga specialiai kairiarankiams pritaikytų kanceliarinių priemonių populiarumas. Tarp jų ne tik smulkiems vaikų pirštukams pritaikyti plunksnakočiai ir parkeriai bei žirklės, turintys kairiajai rankai skirtą laikymo zoną, bet ir specialus rašalas, kuris greitai džiūsta ir nepalieka kairės rankos braukimo žymės per ką tik parašytą tekstą“, – sako knygynų tinklo „Pegasas“ rinkodaros vadovas Tautgirdas Budrys.
Jo teigimu, šį sezoną vaikų pasirinkimuose vis labiau matoma Azijos šalių stiliaus įtaka, o populiariausi personažai šiemet – „Labubu“, „Stitch“, kapibara, „Paw Patrol“ ir „Kuromi“.
Be kuprinių ir penalų, tėvai į pirkinių sąrašą įtraukia skaitymo dienoraščius, planuoklius, formulių sąsiuvinius – tai rodo augantį dėmesį vaikų gebėjimui planuoti laiką ir ugdyti savarankiškumą. Pastebimas ir ankstyvas pasiruošimas mokyklai – kuprinių paieškos prasideda dar birželio viduryje.
Mokyklinių sąsiuvinių ir kitų kanceliarinių prekių paklausa, kaip ir kasmet, taip pat išlieka didelė.
„Pirkėjai vis labiau linkę rinktis kokybiškus sąsiuvinius, kuriuose pateikiama papildoma edukacinė informacija – formulės, taisyklės, schemos. Mūsų turinys rengiamas su geriausiais Lietuvos pedagogais, todėl kasmet matome stabilų pagalbinių sąsiuvinių pardavimų augimą“, – teigia leidyklos „Disco Products“ direktorius Jonas Variakojis.
Pasak jo, pradinukai dažniausiai renkasi 12 lapų sąsiuvinius, vyresni – storesnius ir įvairesnių formatų. Viršelis taip pat išlieka svarbus – jis turi patikti vaikui ir atitikti šiuolaikines tendencijas, tad Lietuvoje gaminamiems sąsiuviniams naudojami šalies dizainerių sukurti unikalūs kūriniai.
Technologijos – taip pat svarbi pasiruošimo mokyklai dalis
„Artėjant rugsėjui, vis dažniau svarstoma ne tik apie kuprinę ar sportinę aprangą, bet ir apie technologijas. Vis daugiau mokyklų integruoja skaitmeninius sprendimus, todėl planšetė ar kompiuteris tampa būtina mokymosi priemone“, – sako „iDeal“ mažmeninės prekybos vadovas Andrius Mežetis. Pasak jo, vis dažniau moksleiviai renkasi „iPad“ kaip skaitmeninį sąsiuvinį, o studentai – „MacBook Air“.
Auga ir išmaniųjų aksesuarų paklausa. Pavyzdžiui, nedidelį sekimo įrenginį „AirTag“ tėvai ar globėjai deda į vaikų kuprines ar sportinius krepšius. „Tai mažas aksesuaras, bet suteikia daugiau ramybės tėvams“, – pabrėžia A. Mežetis. Jo teigimu, vis dažniau pasitelkiama ir „Apple Screen Time“ funkcija, leidžianti tėvams ar globėjams valdyti vaikų laiką, praleidžiamą prie ekranų.
Pasirūpinti naujais išmaniaisiais įrenginiais vaikams „Akropolių“ lankytojai gali tiesiog apsipirkdami prekybos ir pramogų centruose. Šiuo metu Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ vyksta žaidimas – apsipirkus už 10 eurų ar daugiau ir pateikus pirkimo kvitą informacijos centre galima sukti laimės ratą ir pretenduoti į vieną iš 10 tūkst. prizų. Tarp jų – išmanieji telefonai „iPhone 16 Pro“, belaidės ausinės „Redmi Buds 6 Play“, „Stanley“ gertuvės, spalvingi „Disco“ sąsiuviniai, „Pop-it“ pakabukai, „Crocs Jibbitz“ aksesuarai, kuponai boulingui, saldumynai ir kiti prizai. Žaidimas vyksta iki rugpjūčio 31 dienos.
Mokyklai besiruošiantys jaunuoliai taip pat aktyviai domisi ir sporto bei laisvalaikio apranga.
„Šiemet pastebime, kad nors juoda spalva išlieka mėgstama, Lietuvos pirkėjai drąsiau renkasi ryškesnių spalvų tiek sporto, tiek laisvalaikio aprangos derinius. Daug dėmesio sulaukia laisvalaikio avalynė su sportinių modelių techninėmis savybėmis, užtikrinančiomis didesnį komfortą“, – sako „Sportland“ direktorius Juras Vėželis.
Jo teigimu, tėvai ar globėjai dažnai ieško ir sporto būreliams reikalingos sportinės aprangos ir avalynės. Tarp populiariausių sporto šakų, kurioms ieškoma aprangos, – krepšinis, futbolas, lengvoji atletika bei tenisas.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti