Prisijunkite
Prisijunkite
Praėjus lygiai dešimčiai metų nuo „Trending“ skilties atsiradimo, „YouTube“ žengia į naują etapą. Pranešama, jog ši dalis yra pašalinama visam laikui.
„Google“ atstovų teigimu, senasis modelis tiesiog nebeatspindi šiuolaikinių naudotojų poreikių. Artimiausiomis savaitėmis šią vietą užims nauji, lankstesni ir temomis paremti įrankiai, leidžiantys kur kas tikslingiau sekti, kas šiuo metu iš tikrųjų sulaukia daugiausiai dėmesio.
Naujoji sistema orientuosis į turinio skirstymą pagal atskiras sritis – vartotojams bus siūlomi teminiai topai, tokie kaip populiariausi muzikos klipai, savaitės tinklalaidės, kino anonsų topas ar net nišiniai segmentai, skirti konkrečioms bendruomenėms.
„YouTube“ atstovai pažymi, kad šie sąrašai neapsiribos keliomis kategorijomis, artimiausiu metu jų spektras bus plečiamas, atsižvelgiant į tai, kaip vystosi skirtingų turinio kūrėjų grupės.
Pasak „YouTube“, pagrindinė problema, kuri paskatino šį pokytį, buvo tai, kad „Tendencijos“ pateikdavo vieną, visiems bendrą srautą. Tai reiškė, kad tame pačiame sąraše greta galėjo atsidurti tiek naujausias tarptautinio atlikėjo klipas, tiek vietinės reikšmės vaizdo įrašas, kuris aktualus tik siaurai auditorijai.
Toks mišrus formatas pradėjo prarasti informacinę vertę – tiek turinio kūrėjams, tiek žiūrovams. Naujasis požiūris leis gerokai aiškiau suprasti, kas populiaru tam tikroje srityje, ar tai būtų muzika, žaidimai, technologijos ar kultūra.
Vartotojui nebereikės „kapstytis“ per nereikalingus įrašus, kiekviena sritis turės savo topus, kuriuos bus galima analizuoti, sekti ar net personalizuoti.
Ekspertai vertina šį žingsnį kaip natūralų evoliucinį etapą. Sparčiai daugėjant tiek pačių kūrėjų, tiek specifinių bendruomenių, senasis „vienas sąrašas visiems“ modelis tiesiog nebespėja paskui platformos įvairovę.
Tendencijos šiandien nėra globalios, jos lokaliai formuojasi skirtingose šalyse, kalbose, nišose. Tad žingsnis link teminės personalizacijos atrodo logiškas.
Tikėtina, kad naujasis modelis taps ir galingu įrankiu kūrėjams. Vietoje to, kad stengtųsi „prasimušti“ į bendrą tendencijų sąrašą, dabar jie galės taikyti konkrečiai savo auditorijai, muzikos kūrėjai varžysis tarp muzikinių topų, o žaidimų kanalai sulauks daugiau dėmesio atitinkamose kategorijose.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti