„Wolt“ plečia savo veiklą Lietuvoje – pristatymo paslaugomis galės naudotis dar keturių miestų gyventojai

Pranešimas spaudai , 2025-04-21, 14:54
0
„Wolt“ plečia savo veiklą Lietuvoje – pristatymo paslaugomis galės naudotis dar keturių miestų gyventojai

Technologijų bendrovė tęsia geografinę plėtrą Lietuvoje – nuo šiol jos paslaugomis gali naudotis dar daugiau Lietuvos gyventojų, o vietos verslams bei bendruomenėms atsiveria naujos galimybės, rašoma „Wolt“ pranešime žiniasklaidai.

Nuo 2017 m. Lietuvoje savo veiklą vystanti pristatymo paslaugas teikianti bendrovė šiandien daugeliui gyventojų jau yra tapusi įprasta gyvenimo dalimi. Kasdien skaitmeninės platformos paslaugomis besinaudojantys miestų gyventojai gali užsakyti dienos pietus iš pamėgto restorano, papildyti ištuštėjusį šaldytuvo turinį naujais maisto produktais arba išsiųsti savo pačių sukomplektuotą dovaną. 

Tačiau greitas užsakymų pristatymas per kurjerius-partnerius – tai ne tik patogumas vartotojams, bet ir naudingas papildomas įrankis vietos verslams, padedantis pasiekti platesnę auditoriją, skaitmenizuoti paslaugas ir prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančių vartojimo įpročių.

Pridėtinė vertė – ir gyventojams, ir verslui

Plėsdama savo veiklą į vis daugiau šalies miestų, technologijų bendrovė ne tik reaguoja į augančią paklausą, bet ir prisideda prie regionų ekonominio aktyvumo. Naudotis šios platformos paslaugomis bei privalumais nuo šio balandžio 15 d. jau gali Ukmergės ir Tauragės gyventojai. Nuo kovo mėnesio maisto bei kitų produktų užsisakyti per mobiliąją programėlę taip pat galima ir Kėdainiuose bei Telšiuose. 

Žengdama į dar keturis Lietuvos miestus, bendrovė žengia dar vieną žingsnį link tikslo tapti universaliu skaitmeniniu sprendimu ne tik didmiesčiuose, bet ir mažesniuose miestuose, kur kokybiškos greito pristatymo paslaugos iki šiol nebuvo taip lengvai pasiekiamos.

Pasak „Wolt Baltics“ generalinio direktoriaus Manto Lomsargio, tokia paslauga kuria vertę ne tik individualiam vartotojui, bet ir visai miesto bendruomenei – ypač smulkiajam verslui.

„Kiekvienas Lietuvos miestas, kuriame vykdome savo veiklą, mums reiškia galimybę suteikti papildomos vertės vietos bendruomenei. Siūlydami savo paslaugas, prisidedame prie gyventojų kasdienio patogumo, o vietos verslui suteikiame priemones augti ir efektyviau veikti sparčiai skaitmenėjančioje prekybos erdvėje“, – teigia M. Lomsargis.

Skaitmeninė platforma bendradarbiauja su tūkstančiais restoranų, maisto bei prekybos vietų visoje šalyje, suteikdama jiems galimybę plėsti klientų ratą, taupyti savo kaštus arba gauti papildomų investicijų savo verslo plėtrai. Partnerystės modelis, pagrįstas lankstumu ir technologiniais sprendimais, leidžia net ir mažesniuose miestuose veikiantiems verslams prisijungti prie skaitmeninės ekonomikos, kurioje svarbiausia greitis, patogumas ir glaudus bendradarbiavimas. Platformos atėjimas į naujus miestus taip pat atveria naujų galimybių ir gyventojams, ieškantiems lanksčių būdų papildomai užsidirbti.

Plečiasi ten, kur mato augantį poreikį

Šiuo metu „Wolt“ paslaugomis Lietuvoje gali naudotis apie 1,43 mln. gyventojų – tai yra beveik pusė šalies gyventojų. Platforma veikia jau 15-oje didžiausių šalies miestų – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Jonavoje ir Utenoje. O nuo šio pavasario užsakymų pristatymo paslaugos prieinamos ir Kėdainių, Telšių, Ukmergės bei Tauragės gyventojams. Svarbu tai, kad bendrovės veiklos principas pagrįstas ne tik skaitmeniniais sprendimais, bet vietos konteksto išmanymu – kiekviename mieste dirba čia gyvenantys kurjeriai-partneriai, o su platforma bendradarbiauja vietos verslai.

„Matome, kad el. prekybos infrastruktūra regionuose vis dar nėra tokia išvystyta kaip didžiuosiuose miestuose. Todėl mūsų veiklos modelis – kai vietos verslas gali pasinaudoti logistikos platforma be papildomų investicijų – tampa veiksmingu įrankiu norint pasiekti daugiau pirkėjų. O mūsų mūsų mobiliąja programėle besinaudojantys klientai gali lengviau ir patogiau spręsti kasdienius rūpesčius. Plečiamės ten, kur matome poreikį – tiek iš gyventojų, tiek iš verslų“, – priduria M. Lomsargis.

Nors plėtra dažniausiai prasideda nuo maisto pristatymo, bet vėliau natūraliai įsitraukia ir kitos prekių kategorijos – nuo kasdienių produktų iki naminių gyvūnų prekių ar gėlių pasiūlos. Vienuose miestuose šis perėjimas vyksta greičiau, kituose – organiškai vystosi pagal gyventojų įpročius. Tačiau pagrindinis principas išlieka tas pats: gyventojams suteikiama galimybė gauti tai, ko reikia, nepaliekant namų, o vietos verslams – augti su mažesne rizika ir be papildomos infrastruktūros.

Temos: Wolt

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas