Reklamos grėsmė dirbtinio intelekto pasaulyje: „Gemini“ atsidūrė po padidinamuoju stiklu

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Reklamos grėsmė dirbtinio intelekto pasaulyje: „Gemini“ atsidūrė po padidinamuoju stiklu

Pastaruoju metu viešojoje erdvėje pasirodė kalbų, kad „Google“ gali keisti savo dirbtinio intelekto (DI) pokalbių programą „Gemini“. Nors įmonė oficialiai ramina vartotojus, pats tokios temos iškėlimas sukuria įtampą. Kai tik pradedama svarstyti apie reklamas, pasitikėjimas patogumu ima svyruoti.

Pranešimuose teigiama, kad „Google“ jau kalbėjosi su potencialiais reklamos užsakovais, o tai leidžia spėti apie galimus planus ateičiai. Įmonės atstovas tokius teiginius neigia, bet kartu pabrėžia, kad šiuo metu nėra planų nieko keisti. Toks formuluotės atsargumas daugeliui skamba kaip atvira durų properša vėlesniems sprendimams.

Vartotojai prisimena, jog reklamos į skaitmenines paslaugas ateina pamažu ir dažnai tada, kai įrankis jau tapo kasdienybe. Jos atsiranda žaidimų konsolėse, pigesniuose srautinių platformų planuose, net elektroninėse skaityklėse. Tad net jei šiandien „Google“ žada ramybę, rytojaus kryptis lieka ne iki galo aiški.

Reklamų šešėlis virš „Gemini“

„Adweek“ publikacijoje buvo rašoma, kad „Gemini“ programoje reklamos galėtų pasirodyti jau ateinančiais metais. „Google“ reklamos padalinio vadovas tai paneigė, tačiau jo žodžiai apie tai, kad šiuo metu planų nėra, daug kam pasirodė dviprasmiški. Vartotojai šį sakinį skaito taip, kad planų nėra dabar, bet jie gali atsirasti vėliau.

Tokį nerimą stiprina ir platesnė rinkos logika. Dirbtinio intelekto paslaugos brangiai kainuoja, o reklama ilgus metus buvo didžiausias „Google“ pelno šaltinis, todėl natūralu, kad įmonė ieško būdų uždirbti ir iš naujų produktų. Jei reklamos vis dėlto atsiras, tai gali reikšti mažiau švarų ir ramesnį naudojimąsi programa, o patogumas taptų mokesčiu už nemokamą prieigą.

„Premium“klasės vaizdo registratorių pokyčiai

Kitoje technologijų srityje matome visai kitokią kryptį, kur produktai ne pinga supaprastėjant, o tobulėja plėsdami galimybes. Vaizdo registratoriai per pastaruosius metus iš paprastų įrenginių virto pažangiais stebėjimo centrais, kurie gali fiksuoti ne tik kelią prieš automobilį, bet ir aplinką bei saloną. Šiuolaikinis vairuotojas nori saugumo tiek kelionėje, tiek stovėjimo aikštelėje, todėl renkasi sprendimus be kompromisų.

„Prido“ modelis „i12 Pro 3 View HDR“ siūlo būtent tokį kompleksišką požiūrį. Aukštos klasės „Sony“ jutiklis „Starvis 2“ skirtas geresniam matymui prasto apšvietimo sąlygomis, o HDR ir WDR technologijos padeda išlaikyti aiškias detales tiek ryškioje saulėje, tiek šešėlyje. Priekinė kamera gali įrašyti iki 5K raiška, o naudojant visas tris kameras vaizdas iš priekio lieka 4K, o galinė ir saloninė filmuoja Full HD, taip sukurdamos pilną situacijos vaizdą kelyje ir automobilyje.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas