Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Android Auto“ sąsają supurtys pasikeitimai: daugelio pamėgtos programėlės pasikeis neatpažįstamai
Technologijų pasaulyje dažnai pasitaiko, kad būsimos naujovės išaiškėja dar prieš oficialų jų pristatymą. Taip nutiko ir šįkart, kai „Android Authority“ atlikta programų APK analizė atskleidė įdomių detalių apie „Spotify“ ir „YouTube“ programėlių pokyčius „Android Auto“ aplinkoje.
Abi itin populiarios paslaugos artimiausiu metu įgis visiškai naują išvaizdą, paremtą „Google“ kuriamais medijos programų šablonais. Dar šių metų „Google I/O 2025“ konferencijoje bendrovė pristatė naujus medijos programų šablonus, priklausančius „Android for Cars App Library“.
Jie sukurti tam, kad skirtingų kūrėjų programėlės „Android Auto“ sistemoje atrodytų vientisai ir suteiktų vartotojui nuoseklią patirtį. Vienas tokių pavyzdžių yra „Media Playback“ šablonas, leidžiantis sukurti grojimo langą su pritaikomomis valdymo funkcijomis.
Tai reiškia, kad vairuotojai galės patogiau naudotis įvairiais garso turinio šaltiniais, nes jų išdėstymas bei valdymas bus panašūs nepriklausomai nuo pasirinktos programėlės.
Pasak nutekintos informacijos, naujieji dizaino šablonai leis daug lankstesnį prisitaikymą prie automobilio centrinio ekrano raiškos ir dydžio. Tai itin svarbu, nes skirtingi automobiliai turi labai įvairių matmenų ekranus, o iki šiol sąsaja ne visuomet atrodydavo tvarkingai.
Taip pat atnaujinta grojimo juosta, kuri dabar labiau atitinka „Material 3 Expressive“ dizaino kalbą. Naujoji išvaizda suteiks šiuolaikiškumo ir padarys valdymą paprastesnį bei intuityvesnį.
Svarbu pažymėti, kad kol kas šablonai dar tik bandomojoje stadijoje. Tai reiškia, kad kūrėjai gali juos naudoti ir išbandyti tik uždarose „Play Store“ testavimo aplinkose. Pirmieji ekrano vaizdai, pasirodę internete, atspindi dar nebaigtą versiją, todėl galutinis dizainas gali skirtis.
Kol kas neaišku, kada jie taps prieinami platesnei vartotojų auditorijai, tačiau aišku, kad „Google“ kryptingai siekia suvienodinti vartotojo patirtį.
Ką tai reiškia vairuotojams?
Daugeliui vairuotojų šie pokyčiai gali atrodyti nedideli, tačiau iš tiesų jie smarkiai prisidės prie patogumo ir saugumo. Vientisa ir aiški vartotojo sąsaja reiškia mažiau blaškymosi kelyje, nes nereikės kiekvieną kartą iš naujo pratintis prie skirtingų programų išdėstymo.
Tiek „Spotify“, tiek „YouTube“ tapo įprastais kelionių palydovais, todėl paprastesnis jų naudojimas užtikrins malonesnę ir saugesnę vairavimo patirtį. Nors šiuo metu atnaujintas dizainas dar nėra prieinamas visiems, aišku, kad „Spotify“ ir „YouTube“ ruošiasi ženkliems pokyčiams „Android Auto“ platformoje.
Vieninga išvaizda, patogesnė grojimo juosta bei prisitaikymas prie skirtingų ekranų leis vairuotojams dar labiau mėgautis turiniu kelyje. Tai dar vienas žingsnis į priekį siekiant, kad technologijos automobiliuose būtų kuo draugiškesnės vartotojui ir kuo mažiau atitrauktų dėmesį nuo vairavimo.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti