Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Citroen“ parodė savo ateities šeimos ratų viziją: šis elektrinis automobilis gali pakeisti viską
Pastarąjį dešimtmetį vienatūriai beveik išnyko, nes gamintojai viską statė ant visureigių bangos. Atrodė, kad šeimyniniai furgonai liks tik prisiminimuose. Tačiau prancūzų gamintojas „Citroen“ nusprendė, jog ši era dar nebaigta.
Naujausias „Citroen“ kūrinys „ELO Concept“ pristatomas kaip riedanti idėjų laboratorija. Jis grąžina dėžutės formos, grynai praktišką siluetą, tik šįkart paremtą elektrine pavara. Pats pavadinimas siejamas su poilsiu, žaidimu ir darbu, todėl kryptis aiški.
Šis konceptas primena laikus, kai Europos keliuose netrūko kompaktiškų šeimos vienatūrių. Dizaineriai bandė sukurti automobilį, tinkantį kelionėms, laisvalaikiui, kasdieniams reikalams ir net darbui mieste. Nors techninių detalių apie bateriją neatskleidžiama, pabrėžiama, kad jo natūrali aplinka yra judrios urbanistinės zonos.
Dizainas ir proporcijos
Pagal dydį „ELO Concept“ yra kompaktiškas, bet vizualiai atrodo tvirtas ir pajėgus. Jo ilgis siekia apie 4,10 metro, tad modelis artimas ankstesniam „C3 Picasso“ ir kiek didesnis už dabartinį „e C3“. Visgi forma visiškai kitokia, nes vyrauja aiški furgono linija.
Išorėje matyti kampuotos šviesos priekyje ir gale, o centre spindi didelis „Citroen“ ženklas. Į saloną patenkama per dideles slankiojančias duris, kurios atveria beveik dviejų metrų pločio angą. Konceptas stovi ant 21 colio ratų su futuristiniais gaubtais, todėl derinamas praktiškumas ir žaismingas charakteris.
Salono išdėstymas ir valdymas
Vidus laužo įprastas šiuolaikinių automobilių taisykles ir siūlo ryškų oranžinį modulinių erdvių pasaulį. Automobilyje galima vežti keturis arba šešis žmones, priklausomai nuo poreikio. Vairuotojo vieta įrengta per vidurį, o dvi nuimamos sėdynės yra šiek tiek už jo, gale dar telpa trijų vietų suolas.
Toks išdėstymas leidžia priekines sėdynes pasukti ir saloną paversti susitikimų ar poilsio erdve. Vietoje masyvios centrinės konsolės naudojamas plonas ekranas po priekinio stiklo kraštu. Vairas panašus į futuristinį valdiklį su dviem svirtelėmis, todėl nereikia tradicinio lietimui jautraus monitoriaus.
Poilsis, pramogos ir idėjos ateičiai
Konceptas sukurtas taip, kad greitai prisitaikytų prie poilsio ar kelionės scenarijų. Gale galima išskleisti miegamą zoną su pripučiamais čiužiniais, kurie lengvai susideda į bagažinę. Taip automobilis tampa tarsi mažas mobilus kambarys.
Pramogoms numatytas nuleidžiamas ekranas, galintis paversti saloną namų kino sale. „Citroen“ vadovai pabrėžia, kad tai ryški vizija, kaip daugiafunkcis elektrinis vienatūris galėtų atrodyti miestuose. Konceptas bus rodomas Briuselio parodoje 2026 metų sausį, o nors į gamybą jis nekeliaus, jo idėjos greičiausiai persikels į būsimą mažą modelį apie 2028 metus.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.