Daugėja informacijos apie naująjį „Mazda EZ-60“ automobilį: atskleidžiamos dizaino ir techninės savybės

Viktoras Baliulis , 2025-05-26, 12:00
0
Daugėja informacijos apie naująjį „Mazda EZ-60“ automobilį: atskleidžiamos dizaino ir techninės savybės

„Mazda“ plečia savo elektrinių transporto priemonių asortimentą ir anonsuoja naująjį „EZ-60“ krosoverį. Neseniai buvo paskelbtos naujos elektromobilio nuotraukos, kurios leidžia pažvelgti į tai, ką ketina pasiūlyti šis gamintojas.

„Mazda EZ-60“ pasiūlys ne tik stilingus dizaino sprendimus, bet ir „Changan EPA1“ modulinę platformą. Ji taip pat naudojama tokiems automobiliams kaip „Deepal L07“, „Deepal S07“ ir „Mazda EZ-6“. 

Pastaruoju metu pasirodo vis daugiau informacijos apie naująjį „Mazda“ elektrinį automobilį, kurio oficialus debiutas numatytas jau rugpjūčio pabaigoje. Šis modelis išsiskirs dviem jėgos agregatų versijomis bei drąsiu, konceptualiu dizainu.

„Mazda EZ-60“ daug ką paveldėjo iš futuristinio „Arata Concept“ prototipo. Jo priekinę dalį puošia į kėbulą įsiliejanti grotelė su išskirtinėmis dalytos struktūros LED priekinėmis šviesomis ir akį traukiančia visa pločio dienos šviesų juosta, o tai suteikia modeliui atpažįstamą veidą.

Galinėje dalyje vyrauja visa pločio LED žibintas, po kuriuo puikuojasi įspaustas „Mazda“ pavadinimas. Elektrinėje versijoje matysime ir „EV“ ženkliuką, tačiau abu modeliai, tiek visiškai elektrinis, tiek su išplėsto veikimo galimybe (EREV), išlaiko beveik identišką išvaizdą.

Matmenys atitinka aukštesnės klasės SUV ir yra 4 850 mm ilgio, 1 935 mm pločio ir 1 620 mm aukščio, su 2 902 mm ratų baze. Pagal dydį „EZ-60“ artimas „Tesla Model Y“ ir žada erdvią penkių keleivių kabiną. Pirkėjai galės rinktis 19 arba net 21 colio lengvojo lydinio ratlankius.

Automobilio viduje vyrauja modernumas ir švara. Čia įmontuotas milžiniškas 26,45 colių įstrižainės 5K raiškos „plūduriuojantis“ ekranas, kuris atlieka visų informacinių ir transporto priemonės valdymo funkcijų centrą. Dėl to fizinių mygtukų praktiškai neliko. 

Vairuotojas gauna dviejų stipinų vairą su plokščiu dugnu bei prie kolonėlės montuojamą pavarų perjungimo svirtį, taip taupoma erdvė centrinėje konsolėje. Net durelių atidarymo rankenėlės pakeistos mygtukais.

Priekinės sėdynės – „nulinės gravitacijos“ tipo, su ventiliacijos, šildymo, masažo funkcijomis bei į galvos atramas integruotais garsiakalbiais. Centrinėje konsolėje – belaidis telefono kroviklis ir sumaniai paslėpta daiktadėžė po ja.

Pranešama, kad elektrinę „Mazda EZ-60“ versiją varo vienas elektros variklis, generuojantis 190 kW. Energiją tiekia geležies-fosfato (LFP) baterija, kurią pagamino bendrovė CALB. Kol kas „Mazda“ tiksliai neatskleidžia nuvažiuojamo atstumo, tačiau žada, kad našumas bus konkurencingas.

Tiems, kuriems vis dar kyla nerimas dėl atstumo, siūlomas EREV modelis, kuris sujungia 1,5 litro benzininį variklį (72 kW) ir tą patį 190 kW elektrinį motorą. Ši versija turi mažesnę 31,73 kWh bateriją, leidžiančią įveikti apie 160 km vien elektra. 

Kai baterija išsikrauna, įsijungia benzininis variklis, tačiau jis tiesiogiai nevaro ratų, o veikia kaip elektros generatorius, įkraunantis bateriją ir pratęsiantis bendrą nuvažiuojamą atstumą.

Kaip jau minėjome, oficialus šios „Mazda“ naujienos pristatymas įvyks ja rūgpjūčio mėnesį. Kaip ir įprasta, visą naujausią informaciją jūs rasite ir mūsų portale.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas