Nepaisant jokių iššokių automobilių rinkoje: „Renault“ grupė ir toliau fiksuoja augimą, naujausi duomenys

Pranešimas spaudai , 2025-07-28, 17:55
0
Nepaisant jokių iššokių automobilių rinkoje: „Renault“ grupė ir toliau fiksuoja augimą, naujausi duomenys

Europos lengvųjų automobilių rinka pirmąjį šių metų pusmetį išgyveno ne pačius sėkmingiausius laikus – ji smuko 1,0 proc. Bet ne visiems gamintojams tai reiškė vien tik blogas naujienas. 

Štai „Renault Group“ itin sudėtingoje aplinkoje išlaikė stabilų augimą, kurį iš dalies garantavo ir „Renault 5 E-tech electric“ modelio sėkmė. Grupės pardavimas visame pasaulyje augo 1,3 proc., o parduotų automobilių skaičius viršijo 1,1 mln. Tuo metu Europoje „Renault Group“ augo net 5,4 proc. Iš viso Europoje registruota 708 106 prancūzų prekių ženklo transporto priemonės.

Palyginti su 2024 m. pirmuoju pusmečiu, „Renault“ prekių ženklo pasaulinis pardavimas šiemet išaugo 2,7 proc. Iš viso visame pasaulyje parduota 808 413 prancūzų gamintojo automobilių. Už Europos ribų, lyginant su pirmuoju 2024 m. pusmečiu, šis prekių ženklas išaugo 16,3 proc., kai globali rinka bendrai padidėjo 4,7 proc. 

Tokį augimo šuolį pavyko pasiekti dėl naujosios strategijos „Renault International Game Plan 2027“ komercinės sėkmės. Su jos pagalba „Renault“ ir toliau yra pasaulyje pirmaujantis prancūziškų automobilių prekių ženklas, kurio 36 proc. pardavimo šiuo metu įvyksta už Europos ribų.

Europoje šis prekių ženklas pirmąjį š. m. pusmetį pakilo į aukštesnę poziciją ir rikiuojasi antroje vietoje, užimdamas 6,7 proc. rinkos. „Renault Clio“ Europoje tapo visais kanalais geriausiai parduodamu automobiliu.

Vien tik lengvųjų automobilių rinkoje, kuri, lyginant su 2024 m. pirmuoju pusmečiu, šiemet sumenko 1,0 proc., „Renault“ pardavimas išaugo 8,4 proc. ir pasiekė didžiausią augimą tarp TOP15 prekių ženklų.

Komercinių automobilių srityje „Renault“ pardavimas smuko 29 proc. dėl sumažėjusios bendros rinkos – ji susitraukė net 13 proc. Neigiamos įtakos turėjo ir „Renault Express“ modelio pardavimo nutraukimas Europoje, taip pat naujojo „Renault Master“ asortimento įvairovės trūkumas. Nepaisant to, „Renault“ prekių ženklas vis dar užima antrąją vietą Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkoje.

„Renault“ elektromobilių sėkmė

„Renault“ ženklu padabintų elektromobilių pardavimas Europos rinkoje išaugo 57 proc. Tai lėmė „Renault 5 E-Tech electric“ – geriausiai parduodamo B segmento elektromobilio Europoje – sėkmė. Iš viso jo jau parduota beveik 49 tūkst. vnt. „Renault“ yra pirmaujantis elektromobilių prekių ženklas Prancūzijoje.

„Renault“ taip pat užima antrą vietą Europos hibridinių (HEV) automobilių rinkoje. Šis prekių ženklas išaugo daugiau nei 36 proc. Visiškai hibridinė „E-Tech“ technologija dabar sudaro daugiau nei 41 proc. „Renault“ parduodamų lengvųjų automobilių, prekių ženklui artėjant prie simbolinės ribos – milijono parduotų visiškai hibridinių „E-Tech“ modelių.

C ir aukštesniuose segmentuose, kurie 2025 m. pirmąjį pusmetį sudarė 40,1 proc. pardavimo, ir ypač C-SUV ir D-SUV segmentuose, „Renault“ prekių ženklas populiarėja sparčiau: palyginti su 2024 m. pirmuoju pusmečiu, jis augo 52 proc. Tam didelės įtakos turėjo „Austral“, „Espace“ ir „Rafale“ modelių populiarumas.

Pirkėjai renkasi „Sandero“ ir „Duster“

Pirmąjį 2025 m. pusmetį „Dacia“ prekių ženklo pasaulinis pardavimas, lyginant su pirmuoju 2024-ųjų pusmečiu, susitraukė vos 0,7 proc., o iš viso buvo parduota 356 084 vnt. automobilių. Tiesa, tam didelės įtakos turėjo tai, kad Turkijoje „Duster“ dabar parduodamas su „Renault“ prekių ženklu.

Europos lengvųjų automobilių rinkoje „Dacia“ pardavimas padidėjo 1,1 proc., iš viso užregistruoti 308 957 automobiliai, o rinkos dalis sudarė 4,5 proc. (0,1 proc. daugiau nei pernai). Šis prekių ženklas išlaikė 9 vietą Senojo žemyno lengvųjų automobilių rinkoje.

2025 m. pirmąjį pusmetį visame pasaulyje parduota 151 948 „Dacia Sandero“ – šis modelis išlieka šiais metais geriausiai parduodamu Europos lengvųjų automobilių rinkoje. Nuo pat 2017 m. „Sandero“ yra geriausiai mažmeninės prekybos klientams Europoje parduodamas automobilis.

„Dacia Duster“, kurio visame pasaulyje parduota 108 510 vnt., išlieka geriausiai mažmeninės prekybos klientams Europoje parduodamu visureigiu. Nuo trečios kartos „Duster“ pasirodymo rinkoje, įvykusio prieš metus, užfiksuota beveik 200 000 užsakymų.

2025 m. pirmąjį pusmetį parduoti 19 452 „Dacia Spring“ elektromobiliai, t. y. 62,5 proc. daugiau nei 2024 m. pirmąjį pusmetį. Nuo „Spring“ modelio pasirodymo iš viso daugiau nei 180 000 klientų tapo jo savininkais, o tai išlieka labiausiai prieinamas 100 proc. elektrinio automobilio pasiūlymas rinkoje.

„Dacia Jogger“ visame pasaulyje parduota 42 381 vnt., t. y. mažiau nei 2024 m. pirmąjį pusmetį, o C segmente, kuriame nėra SUV, taip pat fiksuojamas nuosmukis.

„Dacia Bigster“, kurio užsakymai priimami nuo 2025 m. sausio mėn., nuo pat pasirodymo rinkoje pasiekė puikių rezultatų – iš viso jų jau užregistruota 17 329 vnt. Net 69 proc. parduodamų šio modelio automobilių yra su „Hybrid 155“ varikliu, o 88 proc. – geriausios komplektacijos („Extreme“ ir „Journey“).

Šis prekių ženklas tęsia elektrifikaciją, 2025 m. pirmąjį pusmetį 23,5 proc. visų registruotų automobilių buvo su elektrifikuotais varikliais, t. y. 14,4 proc. daugiau nei 2024 m. pirmąjį pusmetį. Hibridiniai automobiliai sudaro 17,2 proc. pardavimo, t. y. 11,8 proc. daugiau nei pernai. Sėkmę daugiausia lėmė hibridinio „Duster“ modelio populiarumas.

Įspūdingas „Alpine“ šuolis

2025 m. pirmąjį pusmetį „Alpine“ ir toliau augo – užregistruota 5 015 šio prekių ženklo automobilių, t. y. 85 proc. daugiau nei 2024 m. pirmąjį pusmetį. Labiausiai prie to prisidėjo modelio A290 sėkmė – visame pasaulyje užregistruoti 3 699 minėti automobiliai.

Dviviečių sportinių kupė rinkoje „Alpine“ patvirtina esanti lyderė Europoje – iš viso užregistruotas 1 181 A110 modelis, o tai sudaro 46 proc. visos rinkos.

2025 m. šis prekių ženklas turės beveik 200 „Alpine“ parduotuvių.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas