Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Užsidegė „Check Engine“ lemputė? Ekspertai sako, kad panikuoti dar nereikia, bet reaguoti būtina
Geltona variklio piktograma prietaisų skydelyje, vadinama „check engine“, daugeliui vairuotojų sukelia nerimą. Ji dažnai asocijuojasi su rimtu gedimu, todėl žmonės instinktyviai ruošiasi kelionei į servisą. Tačiau ne visada ši lemputė reiškia didelę bėdą.
Kartais „check engine“ įsižiebia dėl smulkių, vienkartinių sutrikimų, pavyzdžiui, netikslaus jutiklio signalo. Tokiu atveju klaida gali būti laikina ir išnykti po sistemos atnaujinimo. Dėl to kai kurie vairuotojai pirmiausia pabando ją panaikinti patys.
Savarankiškas lemputės išjungimas gali būti naudingas kaip pirmas žingsnis, jei nėra aiškių variklio darbo problemų. Vis dėlto toks veiksmas turėtų būti atliekamas tik tada, kai žmogus įsitikinęs, kad priežastis nereikšminga arba jau pašalinta. Jei lemputė grįžta, delsti nebeverta.
Ar „check engine“ galima išjungti pačiam?
„Check engine“ kartais užsidega net ir tuomet, kai variklis veikia įprastai ir nėra jokių akivaizdžių simptomų. Tokios situacijos dažniausiai susijusios su pavieniu, klaidingu elektronikos užfiksuotu nuokrypiu. Todėl pirmas logiškas žingsnis gali būti bandymas ištrinti klaidos kodą.
Jei klaida buvo vienkartinė, jos išvalymas dažnai būna pakankamas, o lemputė nebeatsinaujina. Tačiau neretai po kurio laiko ji vėl pasirodo, ir tai jau rodo pasikartojantį sutrikimą. Tokiu atveju savarankiškas išjungimas nepadės, reikalinga diagnostika autoservise.
Kaip išjungti „check engine“ be kompiuterio?
Kai žmogus tikrai žino, kad problema išspręsta arba buvo labai menka, jis gali pabandyti senesnį metodą. Tam trumpam atjungiama neigiama akumuliatoriaus gnybto jungtis, maždaug pusvalandžiui. Per tą laiką automobilio valdymo sistema persikrauna ir ištrina užfiksuotą klaidą.
Šis būdas dažniausiai pasiteisina tik senesniuose automobiliuose, kurių elektronika paprastesnė. Naujesniuose modeliuose klaidos išlieka atmintyje, todėl joms pašalinti būtinas prisijungimas prie automobilio diagnostinės jungties. Tada lemputė gesinama per valdymo bloką, o ne vien tik atjungus maitinimą.
Kaip sužinoti, dėl ko užsidegė lemputė?
Norint suprasti tikrąją priežastį, naudojama diagnostinė jungtis ir speciali programėlė telefone. Prisijungus galima nuskaityti klaidos kodus ir juos iššifruoti, kad būtų aišku, kokia sistema fiksavo sutrikimą. Tai leidžia orientuotis, ar problema rimta, ar tik atsitiktinė.
Jei po klaidos ištrynimo „check engine“ vėl užsidega, kodų skaitymas tampa itin svarbus. Tuomet vairuotojas jau turi kryptį, kur ieškoti gedimo, ir gali tiksliau planuoti remontą. Tokiu būdu išvengiama spėliojimų ir sumažėja rizika ignoruoti tikrą gedimą.
Rašydama apie astrologiją ir gyvenimo naujienas, siekiu kurti turinį, kuris įkvepia, guodžia ir priverčia susimąstyti. Mano tekstuose susilieja meilė žvaigždėms, domėjimasis žmogaus vidiniu pasauliu ir noras dalintis įžvalgomis apie kasdienybę, tiek dangišką, tiek žemišką.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.