Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Xiaomi“ ruošiasi debiutui Europoje? Prie bendrovės jungiasi buvęs „Lamborghini“ dizaino skyriaus vadovas
Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“ per pastaruosius metus vis labiau įsitvirtino elektromobilių sektoriuje. Pirmieji jos modeliai sulaukė plataus dėmesio, tačiau kartu kilo ir diskusijų apie jų dizainą, neretai lyginamą su žymiais Europos sportiniais automobiliais.
Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“ per pastaruosius metus vis labiau įsitvirtino elektromobilių sektoriuje. Pirmieji jos modeliai sulaukė plataus dėmesio, tačiau kartu kilo ir diskusijų apie jų dizainą, neretai lyginamą su žymiais Europos sportiniais automobiliais.
Norėdama sustiprinti savo įvaizdį ir parodyti rimtus ketinimus pasaulinėje rinkoje, įmonė ėmėsi strategiškai svarbaus žingsnio. Į „Xiaomi Auto Europe“ prisijungė Fabianas Schmolzas buvęs „Lamborghini“ išorės dizaino vadovas.
Jo paskyrimas rodo, kad bendrovė siekia ne tik išplėsti savo veiklą Europoje, bet ir kurti naują, savitą dizaino tapatybę, galinčią varžytis su seniai įsitvirtinusiais prekių ženklais.
Šis žingsnis yra aiški žinutė tarptautinei rinkai, tai „Xiaomi“ elektromobilių projektas nėra trumpalaikis eksperimentas, o ilgalaikė strategija, paremta aukščiausio lygio dizaino ir inžinerijos sprendimais.
Fabiano Schmolzo patirtis
F. Schmolzas atneša į „Xiaomi“ dešimtmečių patirtį garsiausiose automobilių kompanijose. Prieš vadovaudamas „Lamborghini“ išorės dizainui, jis daugelį metų dirbo „Porsche“. Būtent ten jis prisidėjo prie tokių projektų kaip 718 „Boxster“, „VisionGT“ koncepcija ir vienas svarbiausių jo darbų, tai „Mission E“ prototipas, iš kurio vėliau gimė „Porsche Taycan“.
Šis faktas ypač įdomus turint omenyje, kad „Xiaomi SU7“ sedanas sulaukė komentarų dėl akivaizdaus panašumo į „Taycan“. Internete net prigijo pravardė „Mi-sche“, tai žodžių „Xiaomi“ ir „Porsche“ junginys. Panaši istorija nutiko ir su „YU7“ SUV, kurį daugelis lygino su „Ferrari Purosangue“, pramindami jį „Ferra-mi“.
Tokie palyginimai gali būti komplimentas, bet naujam prekės ženklui jie kartu kelia iššūkį, reikia įrodyti, kad įmonė geba sukurti savo unikalų stilių.
„Xiaomi“ požiūris į dizainą
Pasak „Xiaomi“ pramoninio dizaino vadovo Li Tianyuano, jų tikslas yra kurti automobilius, kurie suteikia emocinę vertę. Jis teigia, kad galima kopijuoti techninius rodiklius, bet ne įspūdį, kurį automobilis palieka vairuotojui.
L. Tianyuano pabrėžia, kad elektromobilių era suteikia kinų dizaineriams progą lenkti Vakarų gamintojus. Neturėdami gilių istorinių tradicijų, susijusių su vidaus degimo varikliais, jie gali drąsiau ieškoti naujų formų ir kurti inovatyvius sprendimus.
F. Schmolzo paskyrimas rodo, kad „Xiaomi“ klausosi rinkos ir supranta, jog norint tapti rimtu konkurentu pasauliniu mastu reikia pasaulinės klasės dizaino.
Europos studija ir nauja kryptis
Naujasis „Xiaomi“ dizaino centras Europoje, vadovaujamas F. Schmolzo, leis įmonei geriau suprasti Europos vartotojų lūkesčius ir kurti produktus, pritaikytus vietinei rinkai. Tai padės sumažinti panašumų į kitus žymius modelius riziką ir suteiks galimybę formuoti savitą įmonės identitetą.
Europos talentų pritraukimas yra strategiškai svarbus žingsnis siekiant įsitvirtinti ne tik Azijoje, bet ir Vakarų rinkose. Jei naujojo vadovo vadovaujama komanda sukurs savitą dizaino kryptį, „Xiaomi“ turės galimybę konkuruoti su stipriausiais pasaulio elektromobilių gamintojais.
F. Schmolzo prisijungimas prie „Xiaomi Auto Europe“ yra daugiau nei vien tik personalo pokytis. Tai ženklas, kad bendrovė siekia kurti ne tik technologiškai pažangius, bet ir estetiškai išskirtinius elektromobilius. Jo patirtis „Porsche“ ir „Lamborghini“ suteiks „Xiaomi“ galimybę sukurti savitą dizaino kalbą, atpažįstamą pasauliniu mastu.
Šis sprendimas gali tapti lūžio tašku, leidžiančiu „Xiaomi“ peržengti imitacijos etapą ir tapti tikru inovacijų lyderiu elektromobilių rinkoje.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti