„Wizz Air“ keičia žaidimo taisykles: klubo nariai gaus daugiau, o kai kurie net ir atgaus pinigus

Pranešimas spaudai , 2025-05-02, 07:14
0
„Wizz Air“ keičia žaidimo taisykles: klubo nariai gaus daugiau, o kai kurie net ir atgaus pinigus

„Wizz Air“ praneša apie svarbius WIZZ nuolaidų klubo pokyčius. Jie įgyvendinami kaip „Customer First Compass“ iniciatyvos dalis, kuria siekiama dar labiau orientuotis į keleivių poreikius.

Nuo 2025 m. balandžio 29 d. „Wizz Air“ pristatys atnaujintą nuolaidų klubo narystę, kuri suteiks papildomų naudų, pritaikytų pagal keleivių atsiliepimus. Tai – dar vienas žingsnis link didesnės vertės, personalizacijos ir geresnio aptarnavimo visame bendrovės tinkle.

Be skrydžių kainų nuolaidų, nuolaidų klubo nariai nuo šiol taip pat galės naudotis:

  • Pirmenybe klientų aptarnavimo eilėse;
  • Išskirtiniais pasiūlymais gimtadienio ir narystės sukakties proga;
  • Specialiomis nuolaidomis ir akcijomis tik nuolaidų klubo nariams;
  • Patobulintomis partnerių teikiamomis naudomis.

Šie atnaujinimai yra tiesioginis keleivių įžvalgų rezultatas ir glaudžiai siejasi su „Customer First Compass“ iniciatyva, kuri remiasi keturiais pagrindiniais ramsčiais – Produktu, Kaina, Aptarnavimu ir Komunikacija. 

„Wizz Air“ siekia nuolat gerinti kelionių patirtį, investuodama į paslaugas, kurios keleiviams yra iš tiesų svarbios. Esami nuolaidų klubo nariai bus informuoti apie pasikeitimus ir galės pasirinkti – sutikti su naujomis sąlygomis arba pasitraukti iš programos ir susigrąžinti dalinę įmoką (proporcingai likusiam narystės laikotarpiui). 

Grąžinimo prašymai bus nagrinėjami per „Wizz Air“ klientų aptarnavimo centrus – tiek telefonu, tiek pokalbių langelyje. Daugiau informacijos apie atnaujintą WIZZ Nuolaidų klubą ir naujas naudas nariams.

„Šiandien pristatome ne tik atnaujintą nuolaidų klubo narystę. Įtraukdami tokias funkcijas kaip individualizuoti pasiūlymai, prioritetinis aptarnavimas ir išskirtinės akcijos, dar labiau artėjame prie modelio, kuriame ištikimybė reiškia personalizuotą požiūrį ir rūpestį kiekvieno kliento kelionėje. Šie WIZZ nuolaidų klubo pokyčiai yra tiesioginis atsakas į tai, ką mums sako mūsų keleiviai. 

Vykdydami „Customer First Compass“ iniciatyvą, toliau siekiame prasmingai gerinti kelionių patirtį – siūlydami daugiau privalumų ir lankstumo bei tikrai įsiklausydami į keleivių poreikius ir keisdamiesi kartu su jais“, – komentuoja Salvatore Gabriele Imperiale, bendrovės korporatyvinės komunikacijos vadovas.

Temos: Wizz Air

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas