„Avia Solutions Group“ baigia keleivinio „Boeing 777-300ER“ konversiją į krovininį orlaivį

Pranešimas spaudai , 2025-07-08, 07:54
0
„Avia Solutions Group“ baigia keleivinio „Boeing 777-300ER“ konversiją į krovininį orlaivį

„Avia Solutions Group“ priklausanti komercinių orlaivių nuomos, prekybos ir administravimo paslaugas teikianti bendrovė „AviaAM Leasing Service Centre“ netrukus užbaigs pirmąkart istorijoje įgyvendinamą projektą – orlaivio Boeing 777-300ER konversiją iš keleivinio į krovininį.

Projektas vykdomas bendradarbiaujant su JAV bendrove „Mammoth Freighters LLC“, kurios specializacija – Boeing 777 keleivinių orlaivių konversijos. Projektą planuojama užbaigti iki šių metų pabaigos.

„Šio populiaraus keleivinio orlaivio konversija yra istorinis pasiekimas mūsų dukterinei įmonei „AviaAM Leasing Service Centre“. Kaip prognozuoja „Boeing“, augant krovinių srautams, oro krovinių vežėjams per ateinančius du dešimtmečius reikės daugiau nei 2,6 tūkst. papildomų krovininių orlaivių. Keleivinių lainerių konversijos – vienas iš būdų atliepti augančią papildomų pajėgumų paklausą“, – teigia „Avia Solutions Group“ generalinis direktorius Jonas Janukėnas.

„Baigus konversiją, Boeing 777-300ERMF taps vienu iš ekonomiškiausių ilgųjų nuotolių krovininių orlaivių. Dėl krovinių talpos ir gebėjimo įveikti ilgus atstumus jis taps itin patraukliu pasirinkimu krovinių vežėjams visame pasaulyje“, – teigia „Mammoth Freighters LLC“ pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas Brian McCarthy.

Akcentuodamas projekto svarbą, „AviaAM Leasing Service Centre“ generalinis direktorius Tadas Goberis pabrėžia: „Tai pirmasis tokio tipo orlaivis pasaulyje – prototipas, kuris žymi svarbų įmonės plėtros žingsnį.  Artimiausioje ateityje planuojame konvertuoti ir daugiau šio modelio orlaivių. Šis projektas mums padės stiprinti pozicijas krovininių orlaivių nuomos sektoriuje – konvertuoti orlaiviai leis logistikos bendrovėms padidinti savo pajėgumus“.

Standartinės dviejų klasių konfigūracijos keleivinis orlaivis Boeing 777-300ER gali skraidinti beveik 400 keleivių. Po konversijos į krovininį orlaivį, jis galės gabenti iki 98 tonų krovinių, kurių bendras tūris galės siekti iki 819 kubinių metrų. Tokį krovinį jis galės skraidinti transatlantiniais bei kitais tolimaisiais maršrutais, daugiau nei 5000 jūrmylių atstumu.

Tarptautinė aviacijos bendrovė „AviaAM Leasing Service Centre“, teikianti komercinių orlaivių nuomos, prekybos ir administravimo paslaugas, jau yra įvykdžiusi daugiau nei 150 orlaivių sandorių ir įgyvendinusi per 50 orlaivių konversijų bei atnaujinimo projektų. Bendrovė yra tarp TOP 50 orlaivių nuomos rinkos lyderių.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas