Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
BMW sugriovė populiarų mitą: vairuotojai mieliau renkasi bendrovės navigaciją, o ne „CarPlay“ ar „Waze“
Kai „General Motors“ paskelbė, jog iš savo elektromobilių pašalins „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemas, vairuotojų bendruomenė į tai sureagavo audringai. Daugeliui pirkėjų šios funkcijos yra neatsiejamos nuo šiuolaikinio automobilio, todėl jų nebuvimas dažnai tampa pirkimo kliūtimi.
Diskusijų forumuose ir socialiniuose tinkluose nuomonė buvo aiški, kad be „CarPlay“ automobilis tiesiog nepatrauklus. Vis dėlto BMW meta iššūkį šiai nuomonei ir teigia, kad vairuotojai iš tikrųjų ne taip stipriai priklauso nuo šių sistemų, kaip patys mano.
Pasak BMW vartotojo patirties padalinio vadovo Stephano Duracho, įsitikinimas, kad dauguma vairuotojų navigacijai visada renkasi „Apple Maps“ ar „Waze“, yra tik „mitas“. Šis teiginys nėra paremtas spėlionėmis.
BMW turi milžinišką duomenų bazę, sukauptą iš maždaug 10 mln. kelyje važinėjančių automobilių. Analizuodama šiuos duomenis įmonė tiksliai mato, kokias funkcijas vairuotojai naudoja kasdienybėje, ir tai atskleidžia, jog tikrovė smarkiai skiriasi nuo internetinių diskusijų.
Duomenys prieš įsitikinimus
Durachas aiškina, kad vairuotojai dažnai tvirtina naudojantys telefonų programas navigacijai, tačiau BMW statistika rodo priešingai, tai dauguma jų renkasi integruotą automobilio sistemą. Tai prieštarauja vyraujančiai nuomonei, jog išmanieji telefonai seniai nustūmė į šoną automobilines navigacijos sistemas.
Esminė priežastis, tai milžiniškas šiuolaikinių pramoginių ir informacinių sistemų šuolis į priekį. Senieji variantai iš tiesų buvo lėti, dažnai su pasenusiais žemėlapiais, kuriuos reikėjo atnaujinti atskirais diskais ar net apsilankius servise. Šiandieninės sistemos yra prijungtos prie interneto, todėl nuolat gauna realaus laiko eismo duomenis bei atnaujinimus.
BMW ilgus metus investavo į savo platformos tobulinimą, kad ji taptų patikima alternatyva telefonų programoms. Remiantis surinktais duomenimis, ši investicija pasiteisino ir vairuotojai vis dažniau pasitiki automobilyje įdiegtais įrankiais, o ne išorine įranga.
„CarPlay“ ir „Android Auto“ vaidmens pokytis
Tai nereiškia, kad BMW savininkai visiškai ignoruoja „CarPlay“ ar „Android Auto“. Duracho teigimu, daugelis vairuotojų vis dar prijungia savo telefonus, bet dažniausiai kitoms užduotims. Įmonės statistika atskleidžia, kad populiariausia funkcija yra susirašinėjimo žinučių valdymas.
Tai logiškas sprendimas, nes vairuotojai gali saugiai matyti ir atsakyti į pranešimus neliesdami telefono. Tokiu būdu išmaniojo telefono integracija tampa patogiu priedu, o ne pagrindiniu kasdienės kelionės įrankiu. Navigacijai vis dažniau renkamasi automobilio sistema, kuri yra sukurta specialiai tam, kad kuo tiksliau ir saugiau padėtų vairuotojui.
Padalintas automobilių pramonės požiūris
Automobilių pramonė šiuo klausimu lieka susiskaldžiusi. „General Motors“, „Rivian“ ir „Tesla“ nusprendė visiškai atsisakyti telefonų ekranų atvaizdavimo ir kuria savo sistemas. Tuo tarpu „Aston Martin“ ketina naudoti pažangią „CarPlay Ultra“ versiją, kuri perims visus automobilio ekranus.
BMW pasirenka vidurio kelią, pagrindinėje konsolėje integruoja „CarPlay“, tačiau navigacijos ašimi vis tiek išlieka nuosava sistema. Tokia strategija atspindi realybę, kad vairuotojų poreikiai skirtingi, o vieno universalaus sprendimo nėra.
BMW pavyzdys parodo, jog tai, ką žmonės sako viešai, nebūtinai sutampa su jų realiu elgesiu. Nors socialiniuose tinkluose girdisi balsai, kad „CarPlay“ ar „Android Auto“ yra būtinybė, faktiniai duomenys rodo kur kas įvairesnį paveikslą. Vairuotojai mėgsta turėti pasirinkimą, tačiau dažnai renkasi tai, kas geriausiai veikia jų automobilyje.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti