Daugėja informacijos apie naująjį „Porsche Cayenne“, elektrinis automobilis pasiūlys itin greitą įkrovimą

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Daugėja informacijos apie naująjį „Porsche Cayenne“, elektrinis automobilis pasiūlys itin greitą įkrovimą

Automobilių pasaulis nekantriai laukia visiškai elektrinio „Porsche Cayenne“ debiuto. Oficialiai jis dar nepasirodė, tačiau jau paskelbtos pagrindinės techninės detalės leidžia suprasti, kad šis modelis nustatys naujus standartus savo klasėje.

Vokietijos gamintojas jau bando šį visureigį Jungtinių Valstijų keliuose, o pirmieji testai atskleidžia įspūdingą jo potencialą. Elektrinis „Cayenne“ bus kuriamas ant pažangios 800 voltų platformos, kuri jau naudojama „Porsche Macan Electric“ bei „Audi Q6 e-tron“ modeliuose. 

Automobilis turės net 108 kilovatvalandžių talpos bateriją, kurios pakanka įveikti iki 600 kilometrų pagal WLTP standartą. Žinoma, tikslus nuvažiuojamas atstumas priklausys nuo pasirinktos komplektacijos ir jėgos agregatų varianto, tačiau rezultatas yra itin konkurencingas prabangių elektromobilių rinkoje. 

Didžiausias šio modelio pranašumas slypi įkrovimo spartoje. „Porsche“ teigia, kad „Cayenne Electric“ galės pasiekti net 400 kilovatų įkrovimo galią. Tai leis bateriją papildyti nuo 10 iki 80 procentų vos per 16 minučių, jei tik pavyks surasti tokios galios stotelę. 

Automobilis turės du įkrovimo lizdus, abu įrengtus galinėje dalyje, tačiau tik vienas jų palaikys maksimalią 400 kilovatų nuolatinės srovės įkrovą. Tokia technologija leis elektromobilių vairuotojams keliauti tolimais atstumais su gerokai mažiau rūpesčių dėl įkrovimo laiko.

Įvairūs variantai ir įspūdinga galia

„Cayenne Electric“ bus siūlomas trimis versijomis, visos jos turės visų varančiųjų ratų sistemą. Galinėje ašyje montuojamas „Porsche“ sukurtas elektrinis variklis, o priekyje „Bosch“ gaminys. 

Pirkėjai galės rinktis tarp bazinio modelio su 400 arklio galių varikliu, sportiškesnės „Cayenne S“ versijos su 600 arklio galių jėgaine bei galingiausios „Cayenne Turbo“ versijos, kurios galia sieks net 805 arklio galias. Toks pasirinkimas leis patenkinti tiek kasdienio komforto, tiek sportiškumo gerbėjus.

Automobilis bus aprūpintas oro pakaba su dviejų vožtuvų amortizatoriais. Tai leis visureigiui prisitaikyti prie kelio sąlygų ir užtikrinti tiek komfortą, tiek stabilumą dideliu greičiu. 

Esant didesniam nei 71 kilometrui per valandą greičiui automobilis automatiškai sumažins prošvaisą 10 milimetrų, o pasiekus 135 kilometrų per valandą ribą, tai net 30 milimetrų. Tai pagerins aerodinamiką ir padės taupyti energiją.

Elektrinis, bet ne vienintelis

Svarbu paminėti, kad „Porsche Cayenne Electric“ nepakeis tradicinės benzininės versijos. Abu modeliai egzistuos greta, suteikdami vairuotojams galimybę pasirinkti tarp vidaus degimo variklio ir naujos kartos elektrinės jėgainės. 

Tai atskleidžia gamintojo strategiją palaipsniui pereiti prie elektrifikacijos, bet kartu nepamiršti klientų, kurie dar vertina tradicinę automobilio dvasią. Elektrinis „Porsche Cayenne“ žada tapti vienu pažangiausių ir greičiausiai įkraunamų elektromobilių rinkoje. Jis siūlys įspūdingą nuvažiuojamą atstumą, rekordinį įkrovimo greitį, skirtingas galios versijas bei modernias technologijas. 

Šis visureigis gali tapti etalonu, pagal kurį bus vertinami kiti prabangūs elektromobiliai. O „Porsche“ pirkėjams jis suteiks dar vieną galimybę mėgautis sportiškumu, komfortu ir naujausiomis technologijomis viename automobilyje.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas