Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Per 35 metų istoriją „Clio“ visada buvo savo kategorijos etalonas Europoje ir penkias kartas iš eilės buvo geriausiai parduodamas „Renault“ modelis. Pirmasis modelis, pasirodęs 1990 m., sukrėtė rinką, pasiūlydamas aukštesnės klasės automobiliams prilygstančią kokybę ir miesto automobilyje dar nematytą funkcijų rinkinį.
„Clio“ tapo sąmoningu žingsniu aukštesnės kokybės link ir visiška revoliucija savo segmente. Tai atspindėjo ir pasirinktas tikras vardas, o ne skaičius, taip atsisakant „Super-5“ eros.
Per visas kartas, „Clio“ nuolat iš naujo apibrėždavo savo segmento standartus, siekiant geriau patenkinti naujus klientų poreikius ir nuolat pakelti dizaino, komforto, salono erdvumo, kokybės, saugumo, vairavimo malonumo ir multimedijos funkcijų kartelę, tuo pat metu mažinant taršos emisijas. Šios pastangos du kartus – 1991 ir 2006 metais – modeliui pelnė itin vertinamą „Europos metų automobilio“ titulą.
Metams bėgant, „Clio“ sukūrė daugybę ikoninių versijų, pradedant prabangiaisiais „Baccara“ (ir garsiuoju reklamos šūkiu „Nepakankamai brangu, sūneli“) bei „Initiale Paris“, ir baigiant sportiškaisiais „16 S“ bei „Williams“, nepamirštant neįtikėtino „Clio V6“ su viduryje sumontuotu varikliu, ir itin sudėtingos visiškai hibridinės „E-Tech“ versijos, išleistos su penktąja karta. Iš viso visame pasaulyje 120 šalių parduota beveik 17 mln.
„Clio“ vienetų, todėl tai yra geriausiai parduodamas prancūziškas automobilis per visą istoriją, vertinamas Prancūzijos, Jungtinės Karalystės ir Turkijos vartotojų. Šiemet „Clio“ ir toliau pirmauja pagal pardavimus, tapdamas geriausiai parduodamu automobiliu Europoje per pirmąjį 2025 metų pusmetį.
Šis universalus miesto automobilis, nuolat turėjęs „viską, ką turi didelis automobilis“ ir niekada nenukrypęs nuo savo hečbeko stiliaus, tapo kultūros ikona, atspindinčia „Renault“ komandų įsipareigojimą nuolat gerinti kokybės standartus, funkcijas ir technologijas, leidžiančias „Clio“ atkakliai iš naujo apibrėžti savo kategorijos standartus.
Penktoji „Renault Clio“ karta pristatė visiškai hibridinę „E-Tech 145hp“ galios pavarą, kuri tapo ypač populiari tarp vartotojų ir sudarė 30 proc. pardavimų Europoje. Taip pat buvo pristatyta aukščiausios klasės „Esprit Alpine“ versija, kurią pasirinko 20 proc. Europos klientų.
Nauja, itin galinga karta
Visiškai atnaujintas, šis šeštosios kartos naujasis „Renault Clio“ pirmiausia spinduliuoja energija – jo išskirtinis, visiškai naujas stilius atspindi šiuolaikišką prekių ženklo požiūrį į dizainą ir technologijas. Šis itin technologiškas, preciziškai sukurtas naujos kartos hečbekas pasižymi ypač išraiškingomis, skulptūriškomis linijomis ir ryškiu siluetu.
Naujasis „Renault Clio“ sustiprintas visais aspektais, įskaitant ir galios pavarų pasiūlą. Jis dar labiau įsitvirtina kaip efektyviausias modelis „Renault“ hibridinių automobilių gamoje, puikiai papildančioje elektrinių modelių liniją. Įdiegta nauja visiškai hibridinė „E-Tech“ 160 AG galios pavara, kuri kartu galingesnė ir itin efektyvi: „Clio“ dabar pasiekia rekordiškai mažą – vos 89 g CO₂/km – emisiją ir tik 3,9 litro/100 km bendras degalų sąnaudas.
Tai leidžia sutaupyti iki 40 proc. degalų, palyginti su įprastu benzininiu varikliu, o mieste elektrinis variklis naudojamas net iki 80 proc. važiavimo laiko. Naujasis „Clio“ taip pat siūlo atnaujintą papildomų galios pavarų pasirinkimą (benzininės ar suskystintųjų dujų, kurių galia siekia 115 AG ir daugiau), užtikrinantį geresnę dinamiką ir efektyvumą.
Automobilio viduje ypatingas dėmesys skirtas salono kokybei: naudojamos perdirbtos medžiagos, įdiegtas dvigubas V formos ekranas su „OpenR Link“ multimedijos sistema ir integruota „Google“ – pirmasis automobilis savo kategorijoje, siūlantis tokią įrangą. Be to, gausu įvairių technologinių sprendimų ir net iki 29 pažangiausių pagalbos vairuotojui sistemų (ADAS), kurios pakelia „Clio“ į aukštesnio segmento lygį.
Naujasis „Renault Clio“ turi viską, kad patenkintų įvairius klientus – individualius pirkėjus, įmonių autoparkus, ištikimus įvairių kartų „Clio“ naudotojus, taip pat naujus pirkėjus, ieškančius kompaktiško, universalaus ir dinamiško hečbeko. Naująjį „Renault Clio“ bus galima užsisakyti dar šiemet.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti