Fantastiška 2025 metų pradžia: ženkliai išaugo BMW grupės elektrinių automobilių pardavimai

Lukas Snarskis , 2025-04-12, 12:00 0

Fantastiška 2025 metų pradžia: ženkliai išaugo BMW grupės elektrinių automobilių pardavimai

BMW grupė paskelbė apie reikšmingą visiškai elektrinių automobilių pardavimų augimą. Pranešama, jog pasaulinėje rinkoje jie išaugo net 32,4 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. 

Įmonės atstovų teigimu, tokie rezultatai rodo vis labiau augantį jos elektromobilių modelių patrauklumą. Bendras „BMW Group“ automobilių pristatymų skaičius siekė 586 149 vienetus, šiek tiek mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. 

Vokietijos automobilių gamintojas fiksavo ryškų augimą pagrindinėse rinkose. Europoje pardavimai pakilo 6,2 proc., o Jungtinėse Valstijose – 4,0 proc. Be Kinijos skaičių, BMW augimas siekė net 5,9 proc., o tai rodo stiprią paklausą daugelyje regionų.

Tiesa, antrojo šių metų ketvirčio rezultatai gali būti ne tokie optimistiniai, nes JAV planuojami muitai gali gerokai pakoreguoti BMW planus ir paveikti rezultatus. Žinoma, tai iš esmės galioja daugeliui automobilių gamintojų

Pirmąjį ketvirtį parduota daugiau nei 109 tūkst. elektromobilių

Per pirmus tris 2025 metų mėnesius visame pasaulyje buvo pristatyta 109 516 visiškai elektrinių BMW transporto priemonių. Didžiausias šuolis fiksuotas Europoje, kur elektromobilių pardavimai šoktelėjo net 64,2 proc.

BMW valdybos narys Jochenas Golleris akcentavo vadinamąją technologiškai atvirą strategiją, kuri, anot jo, leidžia pasiūlyti klientams pasirinkimą tarp įvairių jėgos agregatų. Jis ypač išskyrė naujus visiškai elektrinius „Mini“ modelius, kurie reikšmingai prisidėjo prie šio augimo. 

Europoje vienas iš trijų parduotų „Mini“ buvo elektrinis, o Kinijoje šis skaičius viršijo pusę.

Stiprias pozicijas išlaikė ir BMW prekiniu ženklu pažymėti modeliai. Per pirmąjį ketvirtį buvo parduota 520 142 automobilių, o elektromobilių pardavimai augo visose rinkose, išskyrus Kiniją. Europoje BMW ženkliai lenkė bendrą rinkos augimą, o JAV – taip pat fiksuotas nuoseklus kilimas.

Visame pasaulyje per pirmąjį ketvirtį klientams pristatyta 86 449 visiškai elektrinių BMW, tai – 9,9 proc. daugiau nei prieš metus. Be to, BMW sportiškų modelių padalinys „M“ fiksavo 5,0 proc. pardavimų augimą, kurį skatino tokie modeliai kaip BMW M5 sedanas ir M3 sportinis automobilis.

„Mini“ dalis augime – reikšminga

Nuo praėjusių metų „Mini“ atnaujino savo modelių asortimentą, o tai taip pat prisidėjo prie elektromobilių paklausos augimo. 2025 metų pirmąjį ketvirtį visame pasaulyje buvo parduota 64 626 „Mini“ automobiliai, tai – 4,1 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Net 35,3 proc. šių pardavimų sudarė visiškai elektriniai modeliai.

BMW tikisi pasiekti du svarbius tikslus dar 2025 metais. Pirmasis – nuo elektromobilių eros pradžios, kai buvo pristatyti „BMW i3“ ir „i8“ modeliai, į kelius išleisti jau 3 milijonus elektrifikuotų transporto priemonių (skaičiuojant ir elektromobilius, ir iš tinklo įkraunamus hibridus).

Antrasis tikslas Vokietijos bendrovės tikslas - pasiekti, kad 1,5 mln. iš jų būtų visiškai elektriniai. Remiantis šių metų pirmojo ketvirčio tempais, tai atrodo visiškai realu.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas