Prisijunkite
Prisijunkite
Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ vairuotojams paruošė staigmenų. Gegužės 19-ąją startuojančiame prestižiniame teniso turnyre „Roland-Garros“ lankytojai gali išvysti naują specialios versijos padidinto pravažumo modelį „Renault 4 Savane 4x4 Concept“. Jis stende demonstruojamas kartu su itin ribotos versijos elektriniu mini superautomobiliu „Renault 5 Turbo 3E“ ir „Renault 5 E-Tech electric Roland-Garros“
Jau ketvirtus metus iš eilės „Renault“ yra Prancūzijos atvirojo teniso turnyro „Roland-Garros“, vykstančio gegužės 19–birželio 8 dienomis, partneris. Renginio lankytojai turi unikalią galimybę pirmieji specialiame stende išvysti naują prancūzų kūrinį – „Renault 4 Savane 4x4 Concept“.
Minėtas modelis – tai stilingas visureigio tipo parodinis automobilis, sukurtas šiuolaikiniam keliautojui-džentelmenui. Pavadinimas „Savane“ jau nuo 1950-ųjų siejamas su kelionėmis ir atradimais. 1986 m. „Savane“ pratęsė istoriją su atnaujintu, labiau atsipalaidavusiam stiliui pritaikytu, tačiau nuotykiams vis dar pasirengusiu „Renault 4“ modeliu. Šiandien „Savane“ sugrįžta dar laisvesnės dvasios automobiliu.
Tam, kad būtų pasiruošta bet kokiam keliui, „Renault 4 Savane 4x4 Concept“ prošvaisa yra 15 mm didesnė nei standartinio „Renault 4 E-Tech electric“. Automobilis aprūpintas specialiomis „Goodyear UltraGrip Performance+“ padangomis (18 colių), montuojamomis ant išskirtinių „Savane“ ratlankių. Priekinės ir galinės važiuoklės pločiai iš abiejų pusių padidinti po 10 mm.
Svarbiausia – galinėje ašyje įrengtas antrasis elektros variklis užtikrina nuolatinę visų varančiųjų ratų pavarą. Automobilis manevringas važiuojant purvu, sniegu padengtais keliais ar neasfaltuotais ruožais ir net ten, kur reikalingos pravažumo savybės. Šis parodinis modelis demonstruoja „AmpR Small“ platformos galimybes kurti B segmento elektromobilį su visų varančiųjų ratų pavara.
„Renault 4 Savane“ kėbulas nudažytas nauja „Jade Green“ spalva, kurios eleganciją pabrėžia blizgūs juodi buferiai ir ratų arkos. Stogas dengtas spaustine medžiaga su pikselių variacijomis, kurios sukuria maskavimo efektą. Įprastus priekinio ir galinio buferių stabdiklius pakeitė naujos, 3D spausdintos dalys su smūgius sugeriančiomis savybėmis. Ant šonų matomas išskirtinis logotipas „4Savane“, o bagažinės dangtis aiškiai nurodo, kad tai – visureigis.
Salono sėdynės aptrauktos išgrynintu tekstiliniu „Deep Brown“ (tamsiai rudu) TEP audiniu. Sėdynės atlošo viršuje matyti išsiuvinėtas grafiškas ketvertų raštas, atliktas toninėmis spalvomis. Kontrastingas geometrinis raštas užbaigia stilingą atlošo ir šoninių atramų apdailą.
Prietaisų skydelis taip pat aptrauktas tuo pačiu „Deep Brown“ audiniu. Toninėmis spalvomis atliktas dekoratyvinis siuvinėjimas horizontalia linija eina per visą skydelį iki vairuotojo ir keleivio durelių. Apšviestas logotipas „4Savane“ ant skydelio juostos išryškina šio parodinio modelio išskirtinumą.
Dėmesio centre – ir „Renault 5 Turbo 3E“ bei „Renault 5 Roland-Garros“
Po žiemos pabaigoje įvykusios premjeros „Renault 5 Turbo 3E“ šį pavasarį persikelia į „Roland-Garros“. Viešai pristatomas pirmą kartą, šis elektrinis mini superautomobilis eksponuojamas ne mažiau įspūdingame stende nei jo išvaizda.
Automobilis papuoštas juodos, geltonos ir baltos spalvų deriniu, primenančiu „Renault 5 Turbo“, laimėjusį Korsikos ralį 1982 m. Su 800 V architektūra ir ratuose montuojamuose varikliuose išvystoma 555 AG galia, modelis atspindi tiek naują „Renault“ požiūrį, tiek sportinį prekės ženklo identitetą.
Entuziazmas, kilęs po „Renault 5 Turbo 3E“ pristatymo, virto tikru ažiotažu balandžio 22 d., kai pradėti priimti užsakymai. Jau daugiau kaip 500 klientų ir 200 atstovybių rezervavo vieną iš 1 980 pagamintų automobilių, kurių preliminari rekomenduojama mažmeninė kaina – 160 000 eurų.
Šalia minėto mini superautomobilio stende lankytojai gali išvysti ir specialiąją „Renault 5 E-Tech electric“ versiją „Roland-Garros“. Šis modelis siūlomas keturių išskirtinių spalvų, o jo dizainas įkvėptas prestižinio teniso turnyro motyvų.
Ypač elektromobilio salone dominuoja turnyro tematika – specialus šviesiai pilkas apmušalas iš perdirbtos tekstilės. Priekinių sėdynių atlošuose išspaustas „Roland-Garros“ logotipas, o centrinėje konsolėje įrengtas molio spalvos belaidžio įkrovimo kilimėlis.
Modelis „Renault 5 E-Tech electric Roland-Garros“ yra „Comfort Range“ versijos su 52 kWh baterija, leidžiančia įveikti iki 410 km (pagal WLTP).
Oficialus turnyro vežėjas
Siekdama tvarios judumo ateities, „Renault“ remia „Roland-Garros“ turnyro ekologinę transformaciją kasmet mažindama anglies pėdsaką. Šį tikslą palaiko 187 transporto priemonių parkas, sudarytas iš „E-Tech electric full hybrid“ ir „E-Tech“ modelių, orientuotų į našumą ir aplinkosaugą.
Pagrindiniai 87 proc. elektrifikuoto parko modeliai – „Scenic E-Tech electric“ ir 200 AG „Rafale full hybrid E-Tech“. Jiems talkina naujasis 200 AG „Renault Espace full hybrid E-Tech“, debiutuojantis „Renault 4 E-Tech electric“ bei, žinoma, specialioji „Renault 5 E-Tech electric Roland-Garros“ serija.
2025 m. turnyro metu „Renault“ taip pat tęs autonominių maršrutinių autobusų bandymus atviruose keliuose, bendradarbiaudama su „WeRide“. Du elektriniai autonominiai mikroautobusai vežios žiūrovus tarp „Porte d’Auteuil“ metro stoties ir turnyro miestelio.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti