Pakartoti sunkiau nei pasiekti: BGS antrą mėnesį iš eilės demonstruoja 100 proc. punktualumą

Pranešimas spaudai , 2025-07-14, 14:54
0
Pakartoti sunkiau nei pasiekti: BGS antrą mėnesį iš eilės demonstruoja 100 proc. punktualumą

Tarptautinė antžeminių paslaugų, orlaivių degalų tiekimo ir logistikos paslaugų teikėja „Baltic Ground Service“ (BGS), priklausanti didžiausiai pasaulyje ACMI (orlaivių nuoma su įgula, technine priežiūra ir draudimu) grupei „Avia Solutions Group“, birželį antrą kartą iš eilės užtikrino 100 proc. punktualumą, aptarnaudama „Wizz Air“ skrydžius Vilniaus oro uoste. Įspūdingam rezultatui nesutrukdė ir įsibėgėjantis atostogų sezonas, kasmet apsunkinantis aviacijos įmonių darbą.

Skrydžių vėlavimai – gerai pažįstamas reiškinys visiems keliaujantiems vasaros mėnesiais. Jie dažniausiai būna susiję su išaugusiu pačių skrydžių ir keleivių skaičiumi. Tarptautinės oro transporto asociacijos IATA duomenys rodo, kad kelionės bilietų paklausa birželį išauga apie 9,1 proc., o lėktuvų užpildymas siekia 85 proc. Dar daugiau, specialistai prognozuoja, kad ši vasara gali būti blogiausia istorijoje pagal atidėtų skrydžių mastą.

Atostogų sezonas – ne vienintelė priežastis, dėl kurios skrydžiai vėluoja. Pavyzdžiui, birželio 25 d. Belgijoje vyko 24 valandas trukęs streikas, kurio metu buvo sustabdyti absoliučiai visi skrydžiai. Pasak BGS grupės komercijos vadovo Vitalio Dūdžio, atsižvelgiant į visus šiuos veiksnius, 100 proc. punktualumas iš tiesų yra stebinantis pasiekimas.

„Aviacijoje vasara yra ir pats aktyviausias, ir tuo pačiu labiausiai chaotiškas sezonas. Tam yra daugybė priežasčių – išaugę keleivių, darbuotojų streikai, nepastovios oro sąlygos ir t.t. Čia būtina pabrėžti, kad antžeminio aptarnavimo paslaugos visais metų laikais yra sudėtingos, reikalaujančios maksimalaus tikslumo ir koordinacijos, o tokiomis sąlygomis klaidos kaina tampa dar didesnė“, – sako jis.

Savo ruožtu, „Wizz Air“ antžeminių operacijų vadybininkas Grzegorz Michalec pabrėžia, kad vasaros mėnesiais kiekviena minutė svarbi, nes oro linijoms tenka spręsti dar daugiau sudėtingų uždavinių. Jie kyla skrydžio valdymo centrų skiriamų pakilimo laikų, ribotų oro uostų pajėgumų ir didelės skrydžių paklausos. Kiekviena sugaišta minutė gali reikšti prarastą pakilimo laiką, o taip ir nutinka vėlavimai, sutrinka įgulos grafikai, atšaukiami skrydžiai, o keleiviai lieka nusivylę.

„BGS antžeminio aptarnavimo komanda puikiai supranta, kas čia pastatyta ant kortos, ir labai sklandžiai bendradarbiauja su „Wizz Air“ įgulomis, nuolat deda papildomas pastangas, tam, kad užtikrintų, jog mūsų keleiviai savo kelionės tikslą pasiektų saugiai ir laiku. Tokia aiški orientacija į rezultatą gerokai palengvina mūsų pačių darbą“, – teigi jis.

Šimtaprocentinis punktualumas aviacijoje – vis dar gana retas reiškinys. Savo antžeminio aptarnavimo partneriams oro linijos paprastai nustato užduotį užtikrinti 97-98 proc. punktualumą. Pasak V. Dūdžio, BGS pati sau kelia industrijoje neįprastai ambicingą 99,2 proc. tikslą.

„100% punktualumas du mėnesius iš eilės – tokie pasiekimai yra vieni reikšmingiausių, kokius gali pasiekti antžeminio aptarnavimo kompanija. Esame geri tik tiek, kiek yra geros paslaugos, kurias teikiame. Galime didžiuotis, kad per daugelį metų „BGS“ sugebėjo suburti profesionalų komandą, kuriančią realią vertę klientams“, – sako jis.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas