Ne tik įkrovikliai, bet ir naujas mąstymas: strateginiai pokyčiai ir investicijos į augimą, pamatai rytojui

Pranešimas spaudai , 2025-07-07, 07:54
0
Ne tik įkrovikliai, bet ir naujas mąstymas: strateginiai pokyčiai ir investicijos į augimą, pamatai rytojui

2024-ieji Elinta Charge komandai tapo kryptingo virsmo metais. Reaguodama į rinkos pokyčius ir augančius klientų lūkesčius, įmonė perorientavo pardavimų strategiją, sustiprino fokusą į B2B segmentus ir performavo komandą. Šie sprendimai tapo pagrindu investicijoms į produktų kokybę, sertifikavimą, naujas rinkas bei vizualinės tapatybės atnaujinimą.

2024 m. Elinta Charge kryptingai investavo į kokybę ir ilgalaikes partnerystes, kurios tapo pamatu tvariam augimui. Tarptautiniai sertifikatai, tokie kaip UL ir Eichrecht, sustiprino pozicijas globaliose rinkose, o strateginiai ryšiai leido ne tik kurti patikimą produktą, bet ir visapusiškai veikiančią sistemą. 

Elinta Charge kartu su projektiniais partneriais – Equans, Panattoni, Mob-Energy, Caverion, E.ON – įgyvendino reikšmingus elektromobilumo infrastruktūros projektus visoje Europoje.

Techninį patikimumą ir gaminių kokybę užtikrina glaudus bendradarbiavimas su tiekėjais, tokiais kaip Siemens, Phoenix Contact, Hydro, Iskra ir Mennekes, o lankstų prisitaikymą prie skirtingų operatorių sistemų leidžia pasiekti integracija su daugiau nei 40 įkrovimo infrastruktūros valdymo platformų – tarp jų Virta, Monta, ChargeMap, AMPECO, ChargePoint ir Driivz. 

Visa tai sudaro ne tik patikimų įkroviklių pasiūlą, bet ir suderintą ekosistemą – nuo komponento iki sprendimo, nuo partnerystės iki vertės.

Nauji produktai ir rinkos

Nepaisant sudėtingo laikotarpio, įmonė nuosekliai investavo į naujų įkrovimo sprendimų kūrimą bei rinkų plėtrą, su ypatingu dėmesiu Vakarų Europai, Šiaurės Amerikai ir Skandinavijos šalims. Atsirado aiškesnis produktų portfelio išgryninimas, o tai leis lanksčiau prisitaikyti prie rinkos poreikių ateinančiu laikotarpiu.

Tapatybė, gimstanti iš vertybių ir veiksmų

Elinta Charge atsinaujino ne tik strategiškai, bet ir vizualiai – pristatė naują įmonės identitetą, funkcionalią interneto svetainę ir rinkodaros kryptį, orientuotą į tikslines auditorijas bei aiškią vertės komunikaciją.

Naujasis vizualinis identitetas atspindi Elinta Charge esmę – tai ne paviršinis pokytis, o vertybėmis ir veikla pagrįsta istorija. Komanda ieškojo sprendimo, kuris perteiktų inžinerinį tikslumą, tvarų mąstymą ir žmogišką ryšį. Todėl buvo pasirinkta estetinė kryptis, jungianti skandinavišką minimalizmą su japonišku Wabi-Sabi autentiškumu – tarp technologinės kompetencijos ir estetinės ramybės.

Elinta Charge naujasis simbolis – ne tik ženklas, bet kvietimas į dialogą. Jis kalba apie vertę, o ne formą, apie tylų pasitikėjimą, o ne triukšmingą dizainą. Jo formose galima įžvelgti įkroviklio antgalį, energijos tekėjimo simboliką ar net raidę „E“ – tačiau niekas nėra tiesmuka, viskas kviečia į interpretaciją. Būtent taip Elinta Charge mato savo santykį su klientu – ne primesti, o kurti prasmingą ryšį.

„Nors metinė apyvarta sumažėjo iki €4,89 mln., įmonė nuosekliai investavo į ilgalaikę vertę – tiek produktų, tiek komandos, tiek rinkos lygiu. Tai pasiryžimas augti sąmoningai ir strategiškai. Investavome ten, kur matome ilgalaikį potencialą. Mūsų tikslas – ne greitas pelnas, o tvari lyderystė tarptautinėse rinkose. Vizualinis identitetas – ne tik naujas simbolis, bet ženklas, kad žengiame į kitą brandos etapą – sąmoningai, drąsiai ir tvariai.“  – Vaidas Bielinis, Elinta Charge generalinis direktorius.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas