Prisijunkite
Prisijunkite
Automobilių gamintojai iš naujo vertina savo elektromobilių strategijas. Staigus šių transporto priemonių populiarumas paskatino daugelį pereiti prie tokių automobilių gamybos, tačiau dabar juntamas sulėtėjimas, kuris keičia kai kurių bendrovių planus.
Elektrinių automobilių bumas Europoje artėja link pabaigos, o tai liudija ir naujausia pardavimų statistika iš Vokietijos. Tokių transporto priemonių pardavimai čia mažėja nuo praėjusių metų pabaigos, kuomet buvo nutrauktos lengvatos. Situacija negerėja ir dabar, skelbiama elektromobilių naujienų portale bilis.lt.
Remiantis liepos mėnesio duomenimis, didžiausioje Europos automobilių rinkoje baterijomis varomų automobilių registravimas sumažėjo 37 proc. iki 30 762 automobilių, lyginant su praėjusiais metais, pranešė Vokietijos federalinė automobilių transporto institucija KBA.
Verta pastebėti ir tai, jog tai didžiausias nuosmukis nuo gruodžio mėnesio, kai Vokietijos vyriausybė netikėtai panaikino subsidijas elektromobiliams. Tai lėmė ir kitų transporto priemonių populiarumo šuolį, mat ne elektrinių automobilių pardavimai išaugo 7 proc.
Dėl plataus masto elektromobilių gamybos sulėtėjimo visoje Europoje, kur tik panaikinamos paskatos, tokie automobilių gamintojai kaip „Volkswagen Group“ neteisingai vertina gamybos planus, o bendras perėjimas į kitą rinką klumpa.
Gerai uždirbantys, ekologija besirūpinantys pirkėjai yra daugiau ar mažiau išsekę, o dėl to, kad pramonėje trūksta įperkamų akumuliatorių modelių, masiniai vartotojai iš rinkos išstumiami.
„Kol kas e. mobilumo augimas pasirodo esąs netvarus“, - apie Vokietijos rezultatus sakė EY konsultantas Constantinas Gallas. „Rinka prarado pagreitį, o daugelis klientų abejoja elektromobilių perspektyvomis“.
Ir Vokietija nėra vienintelė rinka, kur mažėja tokių transporto priemonių pardavimai. Švedijoje, kuri yra elektromobilių lyderė, liepą taip pat sumažėjo registruotų automobilių skaičius, taip dar labiau padidindamas nuo metų pradžios prasidėjusį nuosmukį.
Remiantis „Mobility Sweden“ duomenimis, naujų elektromobilių registravimas per mėnesį, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo 15 proc. Elektromobilių pardavimai Šveicarijoje sumažėjo 19 proc.
12 komentarų
Scott ausiraskit youtube, tingiuncituot, labai viską jis gerai išdėstė kiek tie naudongi elektromobiliai... O čia kvailiam seka pasakas kad neteršia kai važiuoji.. o lad jie sunkesni, asfaltas gadinas, nepritaikyti tiltai ir pan, kiek kainuoja komponentai ir kokia technika juos kasa ir tt.
Nebus tų elektromobilių, geriau spiritinius auto vėl darytų, atsinaujinantis kuras, geros perspektyvos
Su EV jau 6 m, ir galiu pasakyti, tai š krūva
Ev turiu 3 metus, galiu pasakyti, kad į vdv negrišiu!
Vokieciai protingi,pabande skarbonkes elektrines ir pamate.O musu isrinktieji klaupciukai davai ,davai pirkit.Cia kaip su vakcinom!Juokas ima ir tiek.
O tai dar procesai vyksta tokie tose akumuliatoriuose, kad sedi vos ne ant benzino bačkos ir dar kad rūkai..
Tai didelis paspirtukas, geras mieste į darbą ar parduotuvę, kaip antras auto, tik turintiems savo krovimo stotelę.
Na nerašykite nesąmonių ir nekartokite tų šabloninių klišių, cituoju: "Gerai uždirbantys, ekologija besirūpinantys pirkėjai". Elektromobiliai teršia aplinką - ta nepaneigiamas faktas. Ką ličio išgavimas neteršia? Ką kobalto išgavimas neteršia? Aha, negriukai plikomis rankomis renka kobaltą, kuris yra toksiškas, čia tipo ekologiška? Ką elektra kuria įkraunami elektrukai pagaminta išimtinai hidroelektrinėje? Ta va. Realiai besirūpinantys pirkėjai senai žino, kad jei nori neteršti aplinkos pirk naudotą autromobilį su vidaus degimo varikliu ir važinėk tol kol subyrės, nes pilnai išnaudosi visą tą gamybos metu išskirtą CO2. Gi elektromobiliai sensta tragiškai, jie susidėvi greičiau, net padangos greičiau dėvisi. Ir po kiekvieno įkrovimo baterijos talpa sumažėja. Įsivaizduokite ar pirktume automobilį su vidaus degimo varikliu kur po kiekvieno užpilymo bako talpa sumažėtų 1 kub. cm? O su elektromobiliais iš esmės tai ir vyksta. Tai ką surašiau žinoma besidomintiems, realiai besirūpinantiems ekologija, todėl vakaruose ir krenta elektromobilių pardavimai.
Gal jau užteks nusišnekėti apie liti ir kobaltą, nes jų įra nevien elektromobiliuose. Ir elektra ( ne iš saulės ar vėjo) naudoja ir kiti elektros prietaisai. Taigi galima teigti, kad net mobilusis telefonas terše.:grin:
Tai kad Vokietijoje autobanuose litras elektros tris kartus brangesne negu litras dyzelio.
Arma,zmogus ne diktanta raso ir turinys ne apie gramatika ir rasyba.
Jei tiek razumo teturi tai nekisk savo bliudlaizes ten kur nesupranti
Tu kibiru su batareikom darmeis neimčiau,xlamas kad ir labai reklamuojamas vistek xlamas mažiauses konfliktas ir lieki be transporto į dizeli gali kad ir aliejaus pripilti vistiek vaziosi.
Išmok gramatikos, o paskui čia lįsk...
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti