Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Kinai išsprendė didžiausią elektromobilių problemą? Pristatytos naujos kartos baterijos, kurios leis įveikti kosminį atstumą, tačiau tai dar ne viskas
Elektrinės transporto priemonės galėtų būti transporto ateitimi, tačiau pirmiausia, reikėtų ženkliai pagerinti baterijų ilgaamžiškumą, norint teigti, kad tokie modeliai būtų patvaresni nei vidaus degimo varikliais aprūpinti automobiliai. Juo labiau, kad tai yra pačios brangiausios ir sunkiausiai keičiamos dalys, todėl žmonės turi žinoti, kad ilgą laiką tokių keitimų jiems neprireiks.
Kinijos baterijų gamybos milžinė CATL ir sunkiasvorių autobusų gamintoja „Yutong Bus Co“ žengė milžinišką žingsnį į priekį, kuris galėtų reikšmingai paskatinti sunkiasvorių elektrifikaciją.
Šios dvi bendrovės neseniai pristatė naująją bateriją, skirtą būtent komercinėms transporto priemonėms, tokioms kaip autobusai ir sunkvežimiai. Naujovė gali pasigirti suteikiama beprecedente garantija net iki 15 metų, arba akį traukiančiais skaičiais - iki 1 499 910 km., priklausomai, kas įvyks greičiau.
Nemažiau įspūdinga tai, kad baterija neparodo susidėvėjimo per pirmus 1000 įkrovimo ciklų ir jai suteikiama pramonės lyderės garantija. Šiuos skaičius įmonė garantuoja kiekvienam vienetui, tačiau labai tikėtina, kad dauguma jų viršys šiuos lūkesčius.
Nors ir mažiau įspūdingos, tačiau labai patvarios baterijos su 10 metų arba 999 400 kilometrų garantija, taip pat buvo sutinkamos ir anksčiau. Tai reikšmingas šuolis į priekį elektrinių sunkvežimių ir autobusų ilgaamžiškumui, tikėtina, galintis sumažinti ilgalaikės nuosavybės sąnaudas.
CATL ir „Yutong“ bendradarbiauja jau nuo 2012 metų ir turi tolimesnių, pasaulinės plėtros planų, į platų „Yutong“ komercinių transporto priemonių asortimentą įtraukiant inovatyvias baterijas.
Bendrovės CATL ir BYD netruko suprasti, kad jų gaminamos baterijos yra visų pasaulinių elektromobilių titanų branduolys. Norėdami savo elektromobiliams suteikti daugiau galios, „Tesla“, „Ford“ ir BMW gręžiasi į Kinijos baterijų tiekėjus.
CATL taip pat turi keletą kitų projektų, kuriais siekia stumti savo technologiją į priekį. Praėjusiais metais, buvo pristatyta super galinga baterija, kuri vos per 10 minučių buvo pajėgi pridėti 399 km. Siekiant suvaldyti aukštas kai kurių baterijų tipo kainas, CATL pranešė šiemet per pus sumažinanti LFP baterijų elementų sąnaudas. Baterijų technologijai sparčiai tobulėjant, ilgaamžiškumas bei kaina tolygiai mažėja.
Rašau apie automobilių pasaulį, nes tai daugiau nei tik transporto priemonės – tai kultūra, emocija ir nuolatinės technologinės lenktynės. Domiuosi tiek naujausiais modeliais ir inovacijomis, tiek tuo, kaip automobiliai keičia mūsų kasdienybę bei miesto ritmą.
3 komentarų
Lankytojas
Saunuoliai konservatoriai. Sekmes
Blaivus
Niekas neaisku, papilstyta is tuscio kibiro i kiaura. Panasiai Kubilius sake, kad niekas nebrangs...
Rokas
Viskas kas atsitinka (ar gero, ar blogo) pasaulyje- kalti konservatoriai:)...
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
3 komentarų
Saunuoliai konservatoriai. Sekmes
Niekas neaisku, papilstyta is tuscio kibiro i kiaura. Panasiai Kubilius sake, kad niekas nebrangs...
Viskas kas atsitinka (ar gero, ar blogo) pasaulyje- kalti konservatoriai:)...
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti